Tuesday, October 12, 2010

Vrouwenvertrek

Vrouw verbrandt man na slippertje
Uitgegeven: 13 oktober 2010 10:28
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2010 10:28

ADELAIDE - Een Australische vrouw is woensdag schuldig bevonden aan doodslag, omdat ze eind 2008 haar echtgenoot in brand had gestoken. De man was vreemdgegaan. Enkele weken na de brand bezweek hij aan zijn verwondingen, aldus Australische media.
Volgens de aanklagers in Adelaide wilde Rajini Narayan (46) de penis van haar echtgenoot verminken, zodat hij nooit een andere vrouw zou kunnen krijgen.

De verdachte zelf verklaarde tijdens het proces dat ze voor een reinigingsritueel alleen een klein brandwondje wilde aanbrengen op het geslachtsdeel.

Toen haar ontrouwe echtgenoot begon te schelden, goot ze de benzine in een opwelling ook over de rest van zijn lichaam. Daarna stak ze het in brand.

Volgende maand wordt de strafmaat bepaald.

Gum Bah

Gezellig bij de derde afspraak samen bij mij thuis op de bank foto's van vroeger bekijken, de kattenbak heb ik buiten gezet, daardoor stinkt het nauwelijks meer en ze is allergisch voor katten dus heb ik die strategisch buiten gesloten.

"Nou, kijk, op deze foto ben ik dus door mijn zak heen mijn je-weet-wel aan het kneden. Dat is een heel andere kant van me, die jij nog niet kent."

No comments: