Friday, October 22, 2010

De mogelijke liefde

Romantisch verbitterd







Ook eens "ik ben" ingetoetst bij google, zoals te verwachten geen gedicht bij mij.

Ik ben spelletjes (nee)
Ik ben een baas (nee)
Ik ben toch niet gek (ten dele)
Ik ben stil (ja)
Ik ben bas (nee en ja, ik praat op een hummende bas toon)
Ik ben lelijk (nee, soms, ook van binnen)
Ik ben mama (ja, mijn kinderen noemen me vaak mama ? Zeker in 2009 )
Ik ben nog lang niet dood (reeds...)
Ik ben verhuisd (binnenkort)
Ik ben speciaal


Ook maar eens "ik ben niet..." ingetoetst

Ik ben niet bang (inderdaad, nauwelijks of niet bang)
Ik ben niet bom (?)
Ik ben niet meer verliefd (ehm, weet ik niet)
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig (nee)
Ik ben niet bang film (griezelfilms, daar was ik nog wel eens bang voor)
Ik ben niet gelukkig (onjuist, of, raar, met zo'n ontkenning heb ik de neiging het ermee eens te zijn, ik ben niet ongelukkig vind ik mooier)
Ik ben niet gek (ten dele)
Ik ben niet te stoppen (ehm, een vader van drie kinderen, ambtenaar ? niet te stoppen ?)
Ik ben niet perfect gedicht (goh, dat fotomodel van 18 zei tegen me dat ze perfect was in 1983)
Ik ben niet bang recensie (driemaal ik ben niet bang, zou iedereen dat hebben ? Het is een boek van Niccolo Ammaniti, dat ik niet gelezen heb. Ik heb 4/5 bibliotheek boeken nu al drie maanden liggen en kom er niet aan toe om ze te lezen, te onrustig, teveel andere dingen bezig.)

No comments: