Wednesday, October 6, 2010

Tragisch



Ik ben koud. Ik ben warm. Zij is warm, open en charmant. Ik ben afstandelijk, koud en gesloten terwijl ik de hele avond mijn best loop te doen en haar 1maal aan het schateren krijg en daar nog steeds trots op ben. Vervolgens wilde ze me verwijderen vanwege de sexuele toespeling.




Achtung fur (Deutscher) Manner !


________________________________________
Van: Johanna M. Lageveen
Verzonden: maandag 4 oktober 2010 14:33
Aan: Holzack, dhr. R.C.
Onderwerp: RE: gisteren met wim gebeld

Ik denk inderdaad dat ze binnenkort die stap wel gaat zetten. En hij zal ook wel zijn versie van het verhaal hebben. Maar hij komt op mij over als een overspannen inflexibele gesloten man die geen lol heeft in zijn gezin en zich helemaal heeft in gegraven in zijn eigen gelijk.
Goh en vroeger was hij echt wel leuk en humoristisch met die rode krullen en zo verliefd op erna…een leven beginnen in Zwitserland, in die idyllische omgeving trouwen….triest

Van: Holzack, dhr. R.C.
Verzonden: maandag 4 oktober 2010 14:27
Aan: Johanna M. Lageveen
Onderwerp: RE: gisteren met wim gebeld

Sjees sjees sjees, wat erg ! Bah, ik zou hem peren als ik erna was, dat maak je twee keer mee en dan geef je een waarschuwing, nog een derde keer en dan ben ik weg. Wat een ellende en onzekerheid met twee leuke kinderen. Klootzakken.

Van: Johanna M. Lageveen
Verzonden: maandag 4 oktober 2010 14:24
Aan: Holzack, dhr. R.C.
Onderwerp: RE: gisteren met wim gebeld

Gister Erna aan de lijn gehad. Goh die verhalen over Martin zijn echt eng. Dan komt ze thuis en zegt Martin: ik was heel teleurgesteld want de koffie was op. En dan zegt erna, je kunt toch ook zelf koffie kopen en dan zwijgt hij de rest vd avond. Of hij sleept haar naar de keuken en zegt: kijk dit is jouw keuken, jij bent hier verantwoordelijk voor maar wat doe je: je maakt er een zooitje van. Kijk deze batterijen zijn leeg en die liggen hier al weken. Waarom ben je te lui om ze weg te brengen.
Echt te waanzinnig voor woorden.




Can anybody tell me where the toilets are ?

No comments: