Sunday, October 10, 2010

Loos alarm

Binnen tien minuten wisten we beiden dat het niets was en dat het ook nooit iets zou worden, wederzijds glimlachend namen we afscheid om elkaar nooit meer hoeven te zien. Zeker, tientallen mannen waren verdronken in haar ogen en ja, natuurlijk zouden er nog tientallen volgen die hun hart zouden verpanden en van wie het zou breken, maar tussen ons ontbrak simpelweg de chemie.

Was het maar waar. Ze is sprankelend, charmant, goedlachs, knap en leuk. Ik ben nu twee dames tegen gekomen die van kwetsbaarheid hun kracht maken. En wat voor kracht ! Dan zie je haar aanvankelijk enigszins nerveus presenteren, kwetsbaar, en dan komt daar kracht en macht naar boven die volgens mij elk hart doet smelten en er zit toch ook iets van kwaadheid in, heel bijzonder, ik kan het niet duiden of omschrijven. En wat een mooie stem ! Die stem pakt je en duwt je dan op een afstand van 1 meter terwijl je dichterbij wilt komen.


Ik vervolg mijn eigen eenzame weg

No comments: