Monday, November 27, 2006

Manna Verschrijver

Verdonk, Verhagen, Verwaayen en Verschrijver

Sleuteltjes van onze tijd

De vrijmaking van de geest uit traditionele, door de Kerk in stand gehouden vormen, was een proces dat elke menselijke activiteit stimuleerde. De Renaissance toont ons het individu, lange tijd opgesloten in familie-, kerk- en werkgemeenschappen, dat zich begint te roeren. Enerzijds wordt een behoorlijk functionerende centrale regering mogelijk gemaakt, anderzijds zien we een aantal stoutmoedige en eerzuchtige individuen, wie het in de eerste plaats om geld en macht is te doen, op de voorgrond treden.

Deze, door geen scrupules in hun handelingen geremde individuen, vormen een ernstige bedreiging voor de vrijheid. Het Italië in de tijd van Machiavelli vertoont een chaotisch beeld, waarin machtsbeluste, eerzuchtige lieden steden en staten veroverden, ten koste van de zwakkeren en verschoppelingen. Gedwongen zich te handhaven in een wereld, waarin zij door vele rivalen voortdurend werden bedreigd, schrokken zij voor geen enkel verraad of geweld terug. Het leven van een mens telde dan ook uitermate weinig; ieder, die om de een of andere reden gevaarlijk werd geacht, moest uit de weg worden geruimd.





Ik, de Rita Verdonk, Verhagen (Max), Jan Peter (Peet), Verwaayen (Ben) en Deutsche Mark Rutte gingen gezellig in de besloten sauna van Mark zitten en vervolgens lekker zwemmen. Ineens zat Mark met mijn borsten te spelen. Dit verwachtte ik niet want meestal zijn mannen te verlegen, wat ik best jammer vind. Gelukkig had Mark een geweldige peeskamer met veel kaarsen, rode nagellak, lippenstift en hadden we allemaal voor sexy lingerie gezorgd. Ik had bovendien mijn beruchte dijbeen hoge zwartleren/rubberen kaplaarzen aangetrokken na het zwemmen. Ik was lekker geil en besloot Peet te gaan pijpen; uit ervaring weet ik dat hij er 10 minuten over doet met zijn 11 centimeter in erectie. Ik vroeg aan Mark of hij me van achteren wilde vingeren en beffen, voor zover mogelijk. Dat deed hij niet onverdienstelijk en opeens propte hij zijn 13 centimeter erin. Ooooh, man.

Max kwam de kamer binnen lopen uit het zwembad. “Vervloekt, betrapt”, hijgde Mark en met zo’n tien snelle stoten kwam hij zaaalig in me klaar. Max liep woedend op Mark af en sloeg hem bij me vandaan.“Klootzak, alleen kijken en met de hand hadden we afgesproken, in ruil voor een aanbeveling voor de ministerspost bij Peet, dat was de deal, leugenachtige hufter !”, zei Maxime. Ik had de tijd van mijn leven, want Max stopte agressief zijn stokstijf geworden 15 centimeter in mijn royale ruime vagina. Van achteren ! Ik genoot. Als Max mij zo neemt, dan zit al zijn bloed in zijn piemel en is hij nog meer een onthoofde kip dan ik ! Dan heb ik hem in mijn macht ! Mark zat nu heerlijk op een stoel te kijken hoe ik aan de lopende band klaarkwam.

“Oooooooh. Aaaaaaaah. Oooooooh”, zuchtte ik monotoon, maar hard, terwijl ik knipoogde naar Mark. Intussen pijpte ik Peet ook nog steeds op de ritmische stoten van zijn vriend Max. Daarbij heb ik dan allemaal geile gedachten, oooooh, die lekkere Peet nu pijpen, de Peet die na de moord op Fortuyn meteen verkiezingen wilde opdat zijn cda het grootste zou worden, wat een heeeeerlijke vent."Ooooooh, Aaaaaaaah. Ooooooh. Man. Ooooh.  23 cm, die moet ik verbannen, dat is me teveel, te nieuw, te anders siste opeens door mijn kop. Weer knipoogde ik geil naar Mark en naar Ben, die ook was komen binnenlopen. Die was meteen niet te houden bij het tafereel van een neukende Max en een gepijpte Peet en hij kwam naast me liggen met zijn stijve 9 cm. Tien handgebaren met mijn linkerhand en Ben kwam jankend klaar, dat moest hij namelijk uit eigen zak betalen. Max was door mijn rubberen/zwartleren kaplaarzen niet meer te houden. Mijn gekreun en gesteun en geile kreetjes en gilletjes maakten Max helemaal gek. “Dank je”, “Oh , dank je” “Oooooh, ik vind het zo heerlijk als jij in me klaar komt” zuchtte ik dan vol zogenaamde overgave.

Nu begon Max te prevelen:“Oooooh, Rita, ik kan niet meer, ik kan echt niet meer. Oh. Ah. Tart me niet zo. Plaag me niet langer. Ohohoh, vluchtelingenkampen en 11 doden. Oh, wat zaaaalig, je zuigt en trekt alles uit me, oh, wat lekker, o, god, o, help me, oooooooh, jaaaaaaaaaaaah. Klaarkomus c’est mortibus un petit pocus, zoals wij latinisten dan zeggen.

“Onverschillig bleef ik monotoon “ooooooh ! aaaaah ! oooooh ! aaaaah ! zeggen. Peet was op zijn bekende stille wijze klaargekomen en veegde met een kleenex zijn snotneus, pardon, zijn piemeltje af. Mark, Peet en Ben waren afgedropen en daarom knipoogde ik maar naar mezelf in de spiegel met die lege dode blik van me en die nare dunne lipjes. Toch voelde ik me daardoor juist heel geil. Ik voelde dat Max het niet lang meer zou houden. Even zoog ik nog met mijn vagin en ging met mijn kont lekker geil op en neer.“Kom je ? Kom je al lekker kla….”, vroeg ik, terwijl ik daarbij onschuldig lachend achterom keek.“Ooooh Rita, jij”….en hij spoot me helemaal vol.

Opeens stapte Gerrit Zalm achter de spiegel vandaan en hij zei: “ik kwam en zag, getverrrrrdemmme, wat ben jij een lekker fout geil takkewijf”.

 Foute mensen nemen besluiten op grond van ijdelheid, machtswellust, rancune, racistische populariteit en geld. Een mensenleven meer of minder doet er niet toe. Goede mensen nemen goed gemotiveerde besluiten waaruit compassie, vrijheid en gelijkheid spreken. Regels zijn regels. Afspraak is afspraak. Befehl ist befehl. Besluit is besluit. Blijf onderzoeken hoe, wanneer, waarom, onder welke omstandigheden en met welke bedoelingen die regel of afspraak tot stand is gekomen.

No comments: