Tuesday, May 22, 2007

Lieve, lieve, lieve mensen

Zo sprak Mies Bouwman in de zeventiger jaren. Toen ik eens las dat zij tweemaal een geflopt programma presenteerde: "zo op vrijdagavond wil je ook wel eens lekker kunnen uitrusten op de bank om even bij te komen van alweer een werkzame week want een mens moet zo nu en dan genieten" moest ik lachen. Jammer dat ik die rare titel niet meer kan achterhalen. Wie bedenkt zo'n naam van een tv programma ?

Die film Borat is gemaakt grappig en wel aardig. Toen die scene kwam waarin Borat met zijn naakte dikke behaarde maatje bloot aan het vechten was dacht ik eerst: "sjonge, je moet er wel wat voor over hebben". Vervolgens volgde een lachsalvo. Een vriendin vond het een onsmakelijke bedoening en dat is het ook. Maar ik moest er wel om lachen.

Wat wil ik hiermee zeggen ? Niets.

Die verrassing van de eerste keer. Iets nieuws. Iets anders, waardoor je in de lach schiet.

http://www.youtube.com/watch?v=l9BQDDIyb-o


http://www.youtube.com/watch?v=b1ExonuYLmw

No comments: