Sunday, July 18, 2010

Komp u ter hulp Maria Barnas

 Een vriend zei dat hij door Renske de Greef naar de verkiezingsfilmpjes 2010 van rita verdonk was gaan kijken, toen heb ik dat ook maar gedaan. Ongelooflijk. Ik kon er niet om lachen, maar dat je "serieus" zulke filmpjes maakt. Dat daar ooit 600.000 op gestemd hebben. En daarna ben ik ook naar die niezende panda gaan kijken.

Maar wat ik nog kwijt wilde, politici, historici, politicologen, sociologen, filosofen, economen en juristen, die kan ik eigenlijk nauwelijks meer serieus nemen, een enkeling daargelaten...

Je hebt leugens, je hebt grove leugens en je hebt statistieken, je hebt het "ego", je hebt het "ik" en je hebt "egocentrisch getok" en daarmee worden de kranten en praatprogramma's voornamelijk gevuld: "en nu wil ik het even over mezelf hebben".

Mmmm, krijg nu wel zin in een pizza met spinazie, artisjokharten, olijven en knoflook, maar mijn favoriete pizzabakker "etna" op de chassestraat, tussen de van merlenstraat en de perponchestraat te Den Haag is op maandag altijd dicht. Dan maar bobiti maken voor de kinderen en mezelf.


No comments: