Monday, July 19, 2010

Condition Humaine: Maria Barnas

Ondanks mijn gezonde levenswijze meld ik me wel eens bij de dokter, in dit geval wegens hooikoorts en enige vermoeidheid. Het moet het jaar 1990 geweest zijn te Brussel, ik droeg een levi’s jeans hemd met drukknoopjes, een mooie wijde donkerblauwe broek en zag er goed zomers uit, ondanks de hooikoorts. Na aanmelding bij de receptie diende ik me te vervoegen bij mademoiselle Barnas.

“Bonjour mademoiselle.”
“Bonjour monsieur, laquelle serait votre probleme ?”
“Eh bien je souffre du rhume des foins, mon nez est bouchee et je suis fatigue…mais vous n’etes pas belge et non plus francaise, meme si votre francais est tres bien.”
“Eh bien non, je suis allemande et je vous ai reconnue de l’ecole europeenne, ici a Bruxelles.”
“Ach genau, frau Barnas, Maria Barnas, nicht ?”
“Jah, herrn Holzack, also dann wurden wir Sie mal untersuchen. Zij onderzocht me zachtjes en vriendelijk; het waren magische momenten, het leek of zij me aanraakte, maar ook weer niet.
“Ich glaube Sie sind Krank von leptus coccus, aber dafur habe ich genau die richtige Medizin.”
Zij rukte mijn hemd open en sjorde aan mijn broek en daarop begon zij me wellustig te pijpen, ja, noem het maar bij de naam, ze nam hem vol in de mond.
“Aua, sie sollten ja aber nicht Saugen, dass tut Weh”
“Oh Ron, nimm mich, nimm mich, du bist so eine Leckere Vent, habe ich ja immer gefunden, nimm mich von Vorne, nimm mich von Hinten, nimm mich ins Mund, nimm mich ins Oore, nimm mich in meinem Nase, Fullen Sie bitte, bitte, bitte alle Locher in meinem gottlichem Korper, spritzt mich mal ganz Voll, oooooh, ohhhhhhh, bitte, und leck mich, leck mich, LECK mich...ooooooh, mein Himmel, mein Himmel, mein Himmel, ist dass ja herrlich, sooooooh hhhhherrrrrrlich...ooooooooooooooooooooooh !”
Zo gezegd, zo gedaan en het moet gezegd, zodra ik haar volle billen omvatte, sjonge, jonge, jonge, maan, wat een explosie; ik ging bijna knock out.

En toch stapte ik veerkrachtig en bijzonder opgewekt de dokterspraktijk uit. Ja, vrienden of vijanden, ze zeggen wel post coitum omne animal triste est, praeter mulierem gallumque of after sex all animals are sad except the cock and the woman, maar er bestaan ook vrouwen die je fantastisch klaar laten komen en dat je daarna nog meer energie hebt, zo ook Maria Barnas.

No comments: