Saturday, July 17, 2010

Last wish



When I'm sad she comes to me, the girl with the thousand smiles, she gives to me free.



Timidity is laughable. Vind ik niet; bij dames is het charmant en mooi en bij heren is bescheidenheid...wel meegemaakt dat verlegen dames steeds meer van me gingen afkeuren en soms vreemd stoer waren....en dan weer meegaand, een rechtse hoek aan van baalen omdat hij haar wilde zoenen en met een boze vent naar bed en daarna daarom huilen....gotver wat een pijn om het gemis....

op het moment dat je denkt, het gebeurt, de verwarring, quelque chose entre amour et desespoir, heel gauw andere dames/heren benaderen omdat je daar bang voor bent, this bittersweet sickness called love....I've done it and I've seen it...

Als er iemand kwaad wordt door mijn geschrijf, ik pretendeer niets te weten van niemand. Ik schrijf maar wat, ik doe maar wat, ik rommel maar wat aan. En probeer soms door de tegenstelling donker-licht, goed-slecht, liefde-haat, dood-levend en hoe ze in elkaar vervloeien iets kuntsigs te maken en soms een grapje, niets meer, niets minder. Ik neem mezelf niet serieus, vind me belachelijk en ik neem maar weinig serieus en vind mensen vaak belachelijk...in the face of sudden death...en dat is tot daaraantoe, maar als mensen zichzelf wel serieus nemen, zoals bolkestein, wilders of htler, dan krijg ik last van nare gevoelenss..

"Ik krijg een beetje genoeg van die zijige op-een-zonnebloempit-gezeten-achterste toon van jou."
"Nou zeg. Ze lieten bij studio sport vallende wielrenners zien, ik kon het niet aanzien, krimp elke keer ineen bij elke valpartij."









"Als ik nou onaardig ben ?"
"Ik hou van je."

"Als ik nou koel en wreed ben ?"
"Ik hou immers van je."

"Als ik een week nauwelijks van me laat horen en je eigenlijk nooit mis."
"Ik mis jou wel, maar dat is gewoon hoe jij bent en daarom hou ik van je."

"Als ik nou mijn tong in jouw mond steek ?"
"Je kunt te ver gaan, natuurlijk."





(kama idee 1983)

No comments: