Thursday, January 26, 2023

Fraue sein in de meerderheid zwart rood, mannen waren in de meerderheid wit rood en blauw zacht paarsrood, dat is Ajax~Barcelona van 1964-1994, ook nog eefe cosmos in de verenigde Staten en Feyenoord, vanaf 1994 ging et me slechter, eT was minder

 Jc Johan Cruyff foundation 

1965-1976 droom jaren in Amsterdam, Badhoevedorp en Varese (vanaf 1969), eng was de zwarte beer die mijn vaders hand er bijna af beet. 

1976 een moeilijk jaar, scheiding ouders Varese

1977-1978 wennen in Brussel

1983 moeilijk jaar studie Erasmus Rotterdam, van september tot januari 1984, toen ging het beter

1987-1989 moeilijke jaren Brugge Europa college, daarna uitzendwerk & werkeloos Brussel, vanaf de (vaste) baan bij American Express ging het me veel beter. Mensen werden wel heel makkelijk ontslagen bij amex, een leeftijdspiramide (zoals je ook bij de Albert Heijn en andere supermarkten ziet).

1993-2006 mooie jaren met kinderen en mooie huizen in Den Haag 

2006-7 crisis, voorwaardelijk ontslag door een rotte leidinggevende, hypomaan en somber

2009-2011 in 2009 een moeizame rotte scheiding van Annemieke, 2010 was beter, 2011 een minder jaar, verkeerde huis gekocht 

2013 rotste jaar vanwege verbroken relatie Babette vanaf juli 2013 tot maart 2014 had ik eT moeilijk

2014-2020 mooiste jaren 

2018-2022 moeilijkste jaren, ontslag, huis met mooie kleren, inhoud, kwijt, auto kwijt, 9 maanden gevangenis, teveel stimulerende en verdovende middelen, soms 5 gram wiet door het eten en ook nog truffels en ahayuasca door gezonde voeding gebruikt.... en ik vond het gemeen en oneerlijk van die olanzapine die ik verplicht toegediend kreeg, een gesprek van luister, die beledigingen kunnen echt niet meer en anders mag je de komende zes maanden niet schrijven was wel een eerlijke en goede en faire en rechtvaardige afspraak geweest waaraan ik me oprecht had gehouden, naïefe menne, naïeve menno, want mijn fysieke conditie was vooral qua yoga zo top slangachtig en soms zelfs beyond geworden tussen 2018 en november 2020, vanaf toen die olanzapine en mijn top yoga conditie werd stukken minder, dat gevoel had ik zo graag vast gehouden en dan verstandiger en wijzer....

ongeveer 10 moeilijke jaren, 48 goede jaren, zou mooi zijn als de stijgende lijn weer door zet..

Ooh, wat is Frederique Brinkerink een droom, een kunstenares, groots en die nieuwkomster vlak naast me, ook al zo'n droom. Mooi om terug te zijn bij max sport, met de sauna's en het zwembad en zo..met of dankzij  Frederique haal ik het beste uit me, met yoga of pilates, zo voel ik dat nu.


No comments: