Friday, January 27, 2023

De maan staat elk jaar een paar centimeter verder weg van de aarde, geldt dit principe universeel, de aarde elk jaar wat verder weg van de zon, de zon elk jaar wat verder weg van eT swarte gat sagittarius A

 


4 miljard jaar is de maan er, elk jaar 4 centimeter, dat is in 4 miljard jaar 160.000 kilometer, dus het is mogelijk dat de maan 4 miljard jaar geleden op gemiddeld ongeveer 385.000 min 160.000=225.000 kilometer van de aarde stond, kun je je ook voorstellen wat dat met eb en vloed en de aarde doet, 1 tot 3 manen zo dichtbij de aarde (de aarde schijnt 3 manen te hebben gehad, 1 groter dan de overblijvende maan, 1 kleiner). 


De Nederlandse James bond,  eelke kleijn the way that you are 

https://m.youtube.com/watch?v=CcRiEEdFY_8


Alyssa Thiele is ook een wonder, ze liet me in een heerlijke seconde ongeveer 5 minuten in slaap vallen aan het slot van een bijzondere yoga sessie en ze kon verdwijnen in de sauna, pracht dame (een andere goede yoga instructrice zei me “dat doe je allemaal zelf”).

En knappe Judith met vriend(en) weer zien, mooi.

@@


Wat aan al die idealen mankeert is hun vrijblijvendheid, men moet eerst zijn huisgenoten maar eens zien te verdragen.

Men moet eerst zijn huisgenoten 

maar eens verdragen

voor aleer

wereldvrede 

te propageren


wat ben ik toch in een rare soms nare nachtmerrie en soms mooie droom terecht gekomen, was toch liever op mijn bamboo vloeren blijven wonen met mooie inrichting en zilveren hyundai tucson 2005 met leren stoelen, 

ik mis eT .... doorgaan, 

je kunt niet anderssssssssssssss 


Doet echt aan alien muziek denken en de foto van die alien is ook mooi,

https://www.youtube.com/watch?v=tuzWZj2WqSI


afgezet na tien minuten en toen kreeg ik deze aangereikt door google, YouTube, mooi begin en na tien minuten uit gezet

  https://www.youtube.com/watch?v=FcpQcyVA9uY

Oliver Koletzki


No comments: