Sunday, September 19, 2010

Zielig doen is ook een kunst



Die sexuele agressie, die "verliefdheid", die waan, die manie had ik ook van mei 2006 tm april 2007 en een sombere periode van mei 2007 tm januari 2008. Medicijnen had ik niet nodig, wel veel st janskruidthee gedronken vanaf januari 2008. Vanavond neem ik preventief weer een kopje st janskruidthee, pink omhoog. 

De omstandigheden zijn anders, ik ben niet ten onrechte ontslagen en ik heb geen slechte relatie meer en goede collega's en een drietal vrienden, maar dit zijn belangrijke waarschuwingssignalen.

Schrijvers zoals Frits Abrahams en Maria Barnas zijn goede psychotherapeuten. Ik ken eigenlijk maar 1 psychotherapeut, een materialist die niet ophield mij de hemel in te prijzen toen "we" voor relatiebemiddeling eind 2006 bij hem langs gingen, mag ik 300 EUR vangen voor twee uur ?


.

No comments: