Monday, September 20, 2010

geert wilders' wetenschap

Als wetenschapper zoekt hij naar een oplossing voor de monsters die over de straat dwalen.

Als mijn zoon David voor de derde keer het woord hoer gebruikt dan zeg ik dat hij daarmee sollte aufhören. Nee, maar dat vind ik echt niet netjes en absoluut niet leuk.

Het lijkt inderdaad of mirjam sterk nauwelijks enig historisch besef heeft en het stoer en interessant vindt om te roepen dat de (criminele) roma maar het land uitgezet moeten worden.

Ik vind dat naar en arrogant klinken en ik verafschuw haar, maar toch heb ik in het leven het meeste bewondering voor mensen die vriendelijk, charmant en beminnelijk blijven en eventueel fijntjes mirjam erop wijzen dat in 1930 hetzelfde gedachtenslecht bestond met desastreuze gevolgen en dat het misschien makkelijk is om als goed betaald parlementarier maar te roepen dat arme mensen het land uitgezet moeten worden.

Zat ik in de trein naar Brussel, reden we door het plaatsje Kijkuit, stond groot op de drie geziene stationsborden. Ik verzin dit niet. En die keer dat ik op een camping belaagd werd door zigeuners. Gauw weg, dat was eng.

No comments: