Monday, September 20, 2010

Een dagje Brussel doen


...hoi, hoi ! Ik mag weer naar Brussel, gauw mijn apepakkie aan !...


...vandaag helaas geen vincent tom cruise dag...de hele dag vergaderen in een helse tl verlichte zaal...



...mijn laatse paar avang schoenen want ze worden niet meer gemaakt, helaas...



...spooky...I've always known I would be on my own...



...De knappe dames van de Franse delegatie, alleen laten ze hun fraaie oortjes ietsje teveel hangen naar het Franse bedrijfsleven, jullie werken voor de overheid, dames, niet voor het bedrijfsleven...hé, hé, welk pubertje heeft die microfoon nou weer zo recht overeind gezet ? aanflauwegrapjesnooitgenoeg....



...Zul je weer net zien, vroeg een langbenige Noorse dame of ze naast me mocht zitten in de trein, dan zegt een getrouwde collega dat zij naast me wil zitten, laat ze een half uur foto's van haar wandeltocht door de pyreneeen zien met haar man op de laptop, ogot weer een foto van haar in korte broek en bergschoenen in de bergen, o nee, niet weer haar man in bergschoenen en korte broek voor een meertje, ojesus zij en hij in bergschoenen en korte broek voor de tent ! en daar achter zit een langbenige noorse ! story of my life. Daar was ze toen gaan zitten, die hoogpotige knappe Noorse, die lege stoel...


.

No comments: