Saturday, September 18, 2010

maak er wat van: me new house, farther away from the sea

I would invite you back to my place

De vrije vogel en zijn kooien.

De geschiedenis van een domicilie.

Opluchting dat er nog wel lieve niet dreinende dames bestaan, die van zichzelf een opgeruimde vrolijke persoonlijkheid hebben en die niet gaan onderhandelen voor de sex omdat ze er zelf ook zin in hebben.

"Tussen ons gezegd en gezwegen, ze was altijd al een ontevreden en verwend type, maar dit heb je niet van mij."

Dat was dus haar vader, naar eigen zeggen valse nicht. Zijn dochter vroeg me een jaar geleden om anaal, waarop ik haar toevoegde dat ik daar niet over piekerde, maar dat ik wel bereid was mijn vinger in haar anus te steken.

Dit gezegd zijnde wil ik graag het verhaal over zijn vriend vertellen, die aan een duistere george michael deed denken. Die kon op zo'n nichterige manier verhalen vertellen, terwijl hij verder helemaal niet nichterig overkwam, dat ik daar nu nog af en toe over moet schateren: "Nou, ik zal je eerlijk zeggen, wij dus naar de markt met onze bakelieten spullen, stonden we naast Maria, ze zei tegen mij: jullie ook al zo vroeg hier, zes uur, zegt ze dus tegen me, ik zeg tegen haar "mens, schei uit!" zeg ik dus tegen haar, de wekker ging dus al om 5 uur vanochtend, zal ik je eerlijk zeggen (Het zal vast kwart over vijf zijn geweest). Maar goed, onze bakelieten spullen verkochten als warme broodjes en om 9 uur waren we alweer uitverkocht en Maria riep dus, zo dat loopt lekker, nou ik zeg dus tegen haar "mens, schei uit !", bakelieten handel is gouden handel, maar ik moet je eerlijk zeggen, Menno, bakelieten handel is dat nu niet meer, hoor !"

Dat parmantige opeens net iets verwijfder uitgesproken "mens, schei uit" was telkens een hoogtepuntje in een avondje homo schoonfamilie.



"Nou, vroeger, en nu ook, het gevoel van altijd onder een steen te leven, helemaal zwart, donker, weggestopt, zo'n leeg en hol gevoel."

Maar ik heb pvd toch 13/14 prachtige jaren met haar gehad, dat snap ik niet, dat ik nu binnen 3 zinnen denk, donder op met je gezeik, zeurpiet, dan moet er ook bij mij iets mis zitten, ja, ik kan ook een harde klootzak zijn als het me niet meer bevalt.

Mijn nieuwe huis, waar ik binnen anderhalf jaar weer uit was met verlies.

























No comments: