Friday, September 17, 2010

Atijd wat, vervelen doet het voorlopig niet, vrees wel enigszins de afname aan belang

stelling...ouderdom...geen leuke sexy vrouw meer...valt vast wel mee...en wat wil ik daarmee zeggen ? wat bedoel ik daarmee ? De natuur gaat zijn gangetje wel, hoe ouder, hoe minder belangstelling, geen sexy vrouwen aanwezig, dan ook geen sexuele interesse.

Wat je niet ziet, dat weet je niet. Wat je niet weet dat deert niet...inside she'll never hurt me....




Van die verlegen dames die je bellen en dan de hoorn snel neerleggen. Heb nu tweemaal meegemaakt dat ik een relatie kreeg met een verlegen dame en dat zij binnen vier maanden steeds meer gaan afzeiken en afkeuren. Mens, schei uit.

Pech hebben, je mist de beste masseur van nederland, zelf weten.

Goh die ene keer in 1994 dat die schitterende striptekenaarster/dat fotomodel mij afwees en toen kreeg ik een relatie met een collega van haar en dat ze daar gifnijdig van werd, ik was van haar !



Hier schaam ik me nou een beetje voor, omdat ik dit liedje met dat deuntje leuk vind. En dat sexy rode pakje is helemaal niet nodig.


http://www.youtube.com/watch?v=ZIqugitfTH0&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=YiU18Jgyh6Y

No comments: