Wednesday, March 31, 2010

Met slechte mensen gaat het altijd goed.

.

Natural born zeikerd

Tweet 11.00 uur


Gezien op mijn werk ! Een "lifepack" aan de muur ! Dat doet mij denken aan dat computerspelletje doom wat ik een half uur gespeeld heb, daar had je ook allemaal van die "lifepacks", dan kon je jezelf weer wat meer leven geven. Waanzin ! Had de neiging om overal die "lifepacks" van de muren te grissen bij het paleis van justitie.

Tweet 11.00 uur


Don't like the boss, face like a weasle, zou ik de hele dag zingen als ik voor een jack de vries zou moeten werken.

Tweet 11.00 uur


De macht van moordenaars. De nacht van moordenaars.

Tweet 11.00 uur


Vanochtend zag ik een juffrouw van 30 keihard voorbij fietsen, die heeft zeker haast, dacht ik nog. 20 meter verderop knalt er opeens een deur van een auto open tegen haar aan. "Sorry, ik keek niet toen ik de deur open deed," klonk het. Daar moest een ambulance aan te pas komen. Dan voel ik me helemaal ongemakkelijk, al die pijn, gebroken ledematen, alles opengeschaafd tegen het asfalt, zo'n aardig wat te haastig meisje, en 4000 EUR voor een nieuwe deur van een bmw, die uit zijn hengsels hing.

Tweet 11.00 uur


1 maal meegemaakt dat een knappe vrouw sex van mij wilde, maar dat ik niet wilde, heel raar om mee te maken. Lijkt me ook vreemd voor een dame om opeens fysieke toenaderingspogingen mee te maken, terwijl dat wel het laatste is waar je aan denkt. Mijn strategie in deze is dat ik bij de zevende afspraak voorzichtig wat vaker dichtbij ga staan, maar tot dusverre is afwijzen mijn deel, 1 bloedneus vanwege beider onhandigheid en laat ik dat nou niet helemaal snappen. But I'd be delighted to tell you these stories on another occasion.

Don't bother. I'm not interested.

Als ik vervolgens besluit dat ik alleen eigenlijk het gelukkigst ben, dan bellen er plots dames aan of moet ik een ingewikkelde keuze maken. Een man wikt, een vrouw beschikt en geen grotere furie dan een versmade vrouw. Ja, ja, het leven.

Tweet 11.00 uur


Wat het ergste is, en daar wil ik iedere man voor waarschuwen (en hopelijk ook iedere vrouw, maar ja, daar gaat het het ene oor in, het andere weer uit): liever niet met een vrouw een relatie beginnen die niet alleen kan zijn. Dus een vrouw die altijd een relatie moet hebben, die een periode van 4 of 8 weken, een half jaar of twee jaar alleen niet kan verdragen, weet niet waarom, sociaal, psychisch, maatschappelijk bevestigend, iets als "ik heb tenminste een relatie, direct vinden "ze" me "zielig" alleen." Dat zijn de ergste ! Of vrouwen die van man naar man hoppen, vanwege diezelfde angst voor hun eigen eenzaamheid, alleenheid, leegte. Ramp ! Helaas heb ik het dan over 70% van de vrouwen ? 60% van de mannen ? En waarom zou een knappe, lieve, leuke dame alleen blijven ?

Tweet 11.00 uur


Never look back. The past is nothing. Take your head out of your hands
and arise from the couch of melancholy
where the window-light falls against your face
and the sun rides across the autumn sky,
steely behind the bare trees,
glorious as the high strains of violins.

Mooi.

Tweet 11.00 uur


10 goede jaren als ambtenaar, bij infomil en bij de vrom inspectie....ik ben dit niet, dit is een uitlaatklep. En ook is het precies of preciezer wie ik ben. .

Tweet 11.00 uur


Gisteravond met mijn zoontje Avatar gezien, met zo'n film ontmasker je toch meteen het geldbeluste gedrag van mensen, politics is used for personal gain. Zou kanker nu ook overdraagbaar zijn, dat het via bacterien werkt ? Eenzaamheid en een maagzweer schijnen ook al besmettelijk te zijn...

Les trois singes, de drie aapjes, schijnen een symbool van wijsheid te zijn, hear no evil, speak no evil, see no evil.

Dank voor de reacties. Bezuinigen op rechtse hobby's levert 2x de staatsschuld op.
6:10 AM Apr 16th via HootSuite

JSF, asfalt, belastingverlaging, oorlogje spelen, wapenhandel en belastingaftrek voor multinationals, meer politie op straat (neem de ongelijkheid weg, dan is dat al veel minder nodig), voetbalvandalisme (geef het volk brood en spelen), topsalarissen voor wanbestuurders.
5:58 AM Apr 16th via HootSuite

Heeft rechts ook hobby's waarop bezuinigd kan worden?
4:08 AM Apr 16th via HootSuite

Tweet 11.00

Waar ik vandaag om moest lachen is van kooten als doodgraver, weet niet eens meer zeker of hij dat wel echt gespeeld heeft, met zijn onderkaak naar voren zo heeeeel eng aan het doen, aan het praten. Ja, gevonden, de necrofiel ! Vervelend voor mijn medemens, als ik aan het lachen ben. In gedachten of in herinnering was het allemaal nog wat leuker, enger en gekker, maar de tekst blijft uitstekend: "De generaals....allemaal ! allemaal necrofielen !...gek op de doden ! Generaals...en hoge ambtenaren...die hebben het geld... De meest verse lijken zijn voor hun...uitvaartcentrum....ziekenhuizen...die generaals maar binnenwippen...lopen daar de deur plat !"...doet ook sterk denken aan Frank van Putten, die necrofiel : ik wil niet met mijn moeder een rollator kopen, ik wil een blonde stoot haar billen inzepen met sneeuw op de top van een berg en dat zij dan mijn billen inzeept dat we allebei van die rood gloeiende konen hebben, maar daar word ik voor behandeld !

http://www.youtube.com/watch?v=OaDfx5i-GfI


Hierom moest ik de tweede en derde keer dat ik het zag meer lachen dan de eerste keer, zal het waarschijnlijk geen 4e keer bekijken, dat is raar van humor.

http://www.gofastvideo.com/video/876/Christopher-Walken-More-Cowbell--Classic-SNL

Tweet 11.03 uur


Wie betaalt, bepaalt. Als je daarover na gaat denken, dan is de westerse samenleving eigenlijk van een nare prostitutionele orde, ik ben een hoer, de vvd is een hoer, het cda is een hoer, de pvv is een geblondeerde dolly (ja, pas op, niet postuum blonde dolly beledigen, want dat was een chique of sjieke hoer, en dat, nu, kun je van wilders niet zeggen, dat zij sjiek of chic zou zijn, integendeel), de pvda is een hoer, de telegraaf is een hoer, de volkskrant een hoer. Of ben ik nou gek. Mijn zoontje van 9 zei eens: sting is een hoer. Hoezo ?, zei ik. Omdat hij naar de hoeren gaat, antwoordde dat ventje. De eerste hit was niet voor niets roxanne. Jongen, neem nou eens een lekkere boterham met pindakaasssss...ja, en wie betaalt dat ? Wie moet zich weer hoereren om die boterham met pindakaas te betalen ?

Tweet 11.11 uur


CV aaf brandt corstius

1970-2010..................proffessionnel muts

Tweet 11.13 uur


The magical mystery man is coming to take you away, coming to take you away, take you away

apart pianospel en

I read the news today, o boy....

Tweet 22.22 uur






.






Zo, eikel gepoetst, me reet gewassen, op naar mijn werk.

Tweet 8.30 uur


Zit ik op mijn fiets, mot ik naar die protestants griffermeerde achterbakse zuurpruim van een directeur van het nctb, die iedereen die zij bedreigend vindt eruit probeert te werken, en zij vindt iedereen bedreigend ! Bel vanaf me fiets dat ik ziek ben en dan steek ik door naar wassenaar en ga eens lekker een pilsje pakken in haarlem, met de trein terug.

Tweet 8.50 uur

Als ze me zoeken, dan ben ik roepen, als ze me missen, dan ben ik vissen

Tweet 9.15 uur


Het maakt eigenlijk ook geen moer uit ook, of ik daar de terrorisme bedreiging in kaart zit te brengen of niet....alleen die leuke dames en jongens, een paar mis ik...dat vind ik jammer, had wel samen op willen fietsen...de rest...kan mij wat verrotten...

Tweet 10.15 uur


Nou, zit hier lekker op een terrasje ter hoogte van katwijk in het zonnetje, ZE ZOEKEN HET MAAR UIT !

Tweet 10.25 uur


Goh, in 1991 al brulde iemand telefonisch naar mij bij american express in Brussel "IK KOM HIER NIET VOOR DE KAT ZIJN KUT, IK KOM HIER NIET VOOR DE KAT ZIJN KUT !" Enerzijds vraag ik me af waar dat op slaat, die uitdrukking, het lijkt me nog foutief nederlands ook, anderzijds geloof ik nu, 25 jaar later, dat iedereen voor de kat werkt, labor is a life destroying activity

Tweet 10.30 uur


Waar ik wel om moet lachen is het beeld van een vluchtende hans van baalen, ik heb die wel eens voorbij zien lopen met zijn dikke buik over zijn gestreepte broek met zijn enge wauwelmondje en zijn nsb voorkomen. Zo'n fatzo op de vlucht in het thaise parlement, mooi lelijk beeld....heen en weer...heen en weer....heen en weer...die dikke pens...rennen, hansworst ! rennen !...hoeveel mensen weten nog van zijn hitler groet en zijn ss uniform bij het leids studentencorps ? Bij minerva

Tweet 10.40 uur


MILJAAR ! Wat een stel eikels ! Bij de nctb ! De telegraaf ! Gotverdegotverdegotver, soort zoekt soort, drie keer niks opblazen tot een zaak van levensbelang, sodemieter allemaal een flink end op ! Dat zurige protestantse gelijkhebberige nuffige semi-autoritaire verbitterde verongelijkte klagerige.

Tweet 16.30 uur



Opvallend, goldman sachs, lehman, zwitserland...wij betalen...wij bepalen...

Als noodlijdende banken met zoveel geld overeind worden gehouden, waar dat geld veel beter naar armoedebestrijding en/of malaria- of aidsbestrijding enzovoorts had kunnen gaan, wie zit dan wie te bedonderen ?

Ja, ik denk wel dat de mensenwereld dan in een complete chaos was veranderd, alle banken failliet, waar nu de schijn van orde weer even opgehouden wordt....en toch is het vreemd dat de overheid het beheer van geld uit handen heeft gegeven aan bankiers...heel vreemd...vragen om moeilijkheden....niets democratisch aan geld...aan wapenhandel....aan commercie....aan het bedrijfsleven....aan geld dat de samenleving verziekt is niets democratisch of menselijk....dat banken redden is ook weer een paar miljard waard, de duvel kent vele wegen...de duvel zijn wegen zijn ondoorgrondelijk...als die al zou bestaan en dat doet ie niet. Zou het geen oplossing zijn om, te beginnen met de bankiers, alle 60 plussers af te schieten, dan ben je alvast van heel veel gedonder af, ja, ja, als straf eerst nog even in de knieën laten lijden/leiden, een half uur, en dan het genadeschot. Voor frits abrahams en wat anderen maken wij een uitzondering, maar voor de meesten is het mooi en welletjes geweest. Eindelijk nuttig werk. Bye, bye.

Hoeren en tollenaars (belastingheffers) gaan het eerste naar de hemel volgens je zus...en dat was dan weer een joodsche schrijver die die woorden aan jezus toeschreef, 100 jaar nadat jezus dood was.




However big I ever feel, it's never enough, it's never enough

Wat zijn de vrouwen groot. Wat zijn de vrouwen groot, denk ik als ik beyonce zie. Wat een sexualiteit. Bedreigend, beangstigend bijna. Wie heeft dat liedje en de tekst geschreven en de video gemaakt ? Vast mannen....wat een perfecte uitvoering....

http://www.youtube.com/watch?v=OW1JP7qNPw8&feature=related


1) Het is belangrijk dat een man een baan heeft en in het huis helpt;

2) Het is belangrijk dat een man je aan het lachen maakt;

3) Het is belangrijk dat je een man vindt op wie je kunt rekenen en die niet liegt;

4) Het is belangrijk dat een man van je houdt en je verwent;

5) Het is belangrijk dat deze vier mannen elkaar niet kennen.


I'm your man !

http://www.youtube.com/watch?v=r24_T-HOcyg






Claudia de Breij: I feel stupid and contagious


http://www.youtube.com/watch?v=GWBUpLSafQQ&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=ARdWfiG_3EQ&NR=1


Nou, vertel eens, Claudia ?

Wat ik nou vind, is dat mannen niet moeten zeggen dat vrouwen de hele tijd zo kletsen. In mijn boekje "krijg nou tieten" doe ik daar een boekje over open. Mannen praten net zo veel of meer en moeten niet zo kletsen. Daar gaat mijn show "niet van gisteren" ook uitgebreid en tot in den treure op in, op de voor mij gebruikelijke openhartige, hartelijke, vrolijke, eerlijke wijze. Dat deed ik trouwens eerder in mijn show "Dat was het voor vandaag". En wat je vooral ook niet moet uitvlakken zijn mijn boekjes "up yours" en "de rookworst, dat ben ik niet, dat is Danny." Ook daarin ga ik uitvoerig, grappig, soms breedsprakerig, soms lachend, soms huilend in op deze thematiek.(Gierend van de lach en vervolgens stoer serieus:) Want vergeet niet, het speelt nog steeds een rol, het heeft een rol gespeeld en zal altijd een rol blijven spelen en daarom ben ik nou zo blij, zo blij dat ik daarin een rolmodel kan zijn, dat komt helemaal goed dat ik met brede lach en optimistisch met goede zin die rol kan vervullen, als ik daar in dat theater sta, ja, dan leef ik pas echt. Mijn kind geweldig, prima, prachtig, maar als ik daar in dat theater sta, in dat spotlicht, dan weet ik het weer, dan weet ik weer waarvoor ik het doe, waarom ik leef en dat werkt in hoge mate zingevend, zie je, want mensen, mannen en vrouwen hebben rolmodellen nodig, nou, en ik ben bereid, van harte (weer even die brede lach) om dat te geven. Dan geef ik me helemaal, 100%, 110%, 120%, 200%, 10000%.

Ja maar, Claudia, luister nou eens, waar gaat je show en je boek dan precies over ?

Maar dat vertel ik toch net, mannen en vrouwen en dat mannen ook wel kletsen of in ieder geval dat ze niet meer mogen zeggen dat vrouwen kletsen, zie je, want daar komt het nou alllemaal door (eventjes fel). Kijk, navelstaren is mij vreemd, aan navelstaren doe ik niet, ik heb het helemaal niet over mezelf, ik heb het in mijn shows "Vergeet het maar" en "zo zie ik dat niet" ten overvloede duidelijk gemaakt dat vrouwen niet zoveel praten en ook gewend zijn om snel tot de kern van de zaak door te dringen, daarom kan ik in het hele land shows geven, dat is toch mijn favoriete bezigheid, maar ook mijn boeken schrijven, mijn familie runnen, mijn kind opvoeden, een gezellig sociaal leven met al mijn vriendinnen, ach zo'n avond met mijn vriendinnen is toch zo gezellig, dan praten we en lachen bijzonder veel, dat kan ik je wel vertellen en vaak gaan we heerlijk uit eten en ja, dan drinken we ook wel eens een glaasje, jahaaaaa, soms tik ik er wel meer weg, nu kan het weer, weet je (knipoogt en lacht breed). Daarover heb ik trouwens toen die show "Dat zie ik toch anders" gemaakt.

O ja, leuk, Claudia, maar zeg eens, ehm, ehm, ehm, ja zeg eens een keer echt wat, gvd !

Nou zeg, wat doe je raar, mallerd ! (ze stoot me even gierend aan tegen mijn schouder). Kijk, zo moeilijk is het allemaal niet hoor, wat ik nu zeg in mijn shows waarvan ook dvd's zijn verschenen en bovendien in boekvorm, "donderop" en "En nou opsodemieteren !" is het volgende: ik doe principieel niet aan navelstaren. Heb je het gehoord. Ik, Claudia, de, Breij, doe prin-ci-pieel NIET aan navelstaren. Heb je dat ? Want dat mag toch wel eens gezegd worden vind je ook niet, dan vermaak je de mensen met je shows als "donderop" en "En nou opsodemieteren !" en vlak vooral "Ik trek het niet meer" niet uit en dan mag je best op zijn tijd, naast alle luchthartigheid en vrolijkheid, ook eens even serieus worden en een principe uitspraak op zijn tijd doen, want weet je, dat doen lesbiennes ook heus wel hoor, dat moet niet voorbehouden blijven tot homo's en wouter bos, kernachtige ferme geserreerde uitspraken, nee, daar mag ik ook heus wel het mijne over zeggen. En trouwens, ik ben helemaal geen lesbienne, ik ben gewoon bi, maar dat wist jij al, he.
Kijk, als er dan mannen zijn die daar geen waardering voor hebben, die zeggen Claudia de Breij, dat is een flapuit, dat is een breister, breien, breien, breien, weet je wat ik dan zeg ? Weet je wat ik dan zeg ? In mijn leren jack zeg ik dan "tant pis" (schatert). (En meteen ook weer serieus:) "Tant pis", zo is het maar net. Dat klinkt best goed. Volgens mij ga ik mijn nieuwe boekje "tant pis" noemen, ja, ik vind shows doen leuker, maar ik kan mijn tijd zo efficient indelen, dan maak ik gewoon tijd om een boekje "tant pis" te schrijven.
Nou ja, peut importe, waar het allemaal om gaat is dat "pleurt op" erg goed aangeslagen is bij het publiek, "pleurt op" is goed geland, en daar ben ik blij over, hartstikke blij, want ja, "pleurt op" is toch niet niks, het is toch een periode sappelen, buffelen, creatief bezig zijn, van alles bedenken, liedjes, grapjes, allemaal door mij bedacht en bovendien, vergeet niet, de helft verdwijnt in de prullebak, meer dan de helft van "pleurt op" verdwijnt in de prullebak !, vergis je niet, dus dan is het fijn dat ik en mijn ideeën via "pleurt op" toch ergens gewaardeerd worden, dat ze aankomen, dat ze landen, zie je, dat geeft toch, met een wat duurder woord, immense bevrediging. Hee, misschien is dat wel een goede titel voor mijn volgende show, na "pleurt op" mijn volgende show "immense bevrediging", wat vind jij daarvan ?

GGGGGGOED, Claudia, mmmmaarrrr, als je me even wilt verrrontschuldigen, ik moet drrrringend naarrrr het toilet...

Ja, dat is goed hoor (breed lachend), je kijkt ook alsof je heel nodig moet en wat hou je dat mes krampachtig vast. Dat doet mij eraan denken, ja, laat je recorder maar aanstaan, hoor, wie weet voor mijn volgende show "krijg nou het heen en weer" dat doet mij trouwens eraan denken dat mijn toenmalige partner eens komkommer en wortels hakte, toen zei ik, dat is freudiaans voor penisnijd, toen gooide ze zomaar ineens dat mes naar mijn hoofd en ik had nog maar een half uur met haar gepraat in de keuken terwijl zij aan het koken was, begrijp jij dat nou, ik vertel haar geanimeerd, vrolijk allerlei interessante verhalen en doe dat op de koop toe op mijn gebruikelijke spontane wijze en wat krijg je dan, een mes naar je hoofd, ik vermoed dat ze het naar een wat dikke spin gooide want we zaten net in mijn landhuisje in toscane, dus dat moet het geweest zijn, zie je, want wat ik nog tegen haar zei, dat ongedierte hier in Italié is toch wel groter dan in nederland, dus toen ik opeens dacht "op de koop toe" is dat dan geen goedetiteldcnkwjbhgio onderoppleuropennouopsodemieterendonderoppp







Op de koop toe

Gisteravond "sophie heeft haast" van sophie de klerck gelezen. Het positieve is dat ik het in 1 uur uit had. Het negatieve is dat het toen 1.30 uur in de ochtend was, ik viel in slaap en droomde dat er allemaal mensen een cocktail party (eikelstaart feestje) in mijn huis hadden georganiseerd die allemaal, net zoals sophie, aan het kirren waren over prada pakjes, manolo blahtik schoenen, dkny horloges, kir royal, room service, scheiding, de kids, sms'en en massages en minnaars, zoveel van dat soort lege, haastige, ijdele mensen, als we maar mondain cosmopolitisch zijn, spreken in half nederlandse, half engelse zinnen, dat kon ik niet verdragen, wat deden ze in mijn huis, wat spookten ze daar uit, ik wilde in mijn eigen huis toch gewoon rustig kunnen slapen. Ik werd wakker om 2.00 uur in de ochtend terwijl ik "donderop" en "en nou opsodemieteren !" mompelde. Weg met al die extern georienteerde mensen die hun leven van merkjes en wat anderen vinden laten afhangen, ter camouflage van het zwarte gat. En mijn scheiding die 1 jaar geduurd heeft voor het eindelijk een feit was werd ook nog eens over gedaan in dat boekje. It's a dragon. Is this a dragon which I see before me or a trick of the mind ? Laten we die schoonheid maar tot hoofdredacteur benoemen, dan zijn we even van Sophie de Klerck af. En dat doet ze goed ! Uitstekend ! Voortreffelijk ! What do I know ? Daar liggen twee prima kranten, vernieuwend op internet bovendien...met een klein distributieprobleempje vergeleken met de telegraaf, bijvoorbeeld....

Vervolgens lag ik een uurtje wakker en luisterde naar de zee, die vanuit mijn huis te horen is. In the end we're all hookers.

Stel je nou eens voor dat het boekje ironisch bedoeld was.

Op de koop toe is de falafel die ik gisteren met veel koriander- en knoflooksaus at nogal slecht gevallen, mijn zoontje maakte me om 4 uur in de ochtend wakker omdat hij hoofdpijn had, er paracetamol in gestopt, dus I'm feeling rather grumpy at the moment.




Pleurt op

Toch weer lachend gerrit komrij gelezen, hieronder een samenvatting, het hele verhaal of het hele boek lezen is veel leuker:

" Wie verwenst laat zien dat hij een mens is. Dat hij over zintuigen beschikt en een ruggengraat, dat hij de woede kent en de keerzijde van het bestaan, dat hij meer is dan berekening en rekenkunde alleen.
Elkaar een beetje knuffelen, dat kunnen katten en kanaries net zo goed. Maar elkaar iets lelijks -het allerlelijkste- toewensen, daartoe stijgt alleen de mens. En daarin moeten we zo origineel mogelijk klinken. Dus je moet je onderscheiden. Je moet je verwensing iets unieks meegeven.
Hoe gevarieerder en uitgebreider de verwensing, hoe meer het ook oplucht. Zo'n verwensing krijgt dan iets heroïsch, het wordt iets als stampvoeten tegen een muis: stik in een arabische meelzak en ga als gepoeierde kameel de hel in. We presenteren onze verwensingen zoals we ons visitekaartje presenteren.
We wensen hem of haar alle ziektes en doodsoorzaken toe, een stoomwals en een hagelbui van molenstenen, alles in de hoop dat de ander nog eens aan ons zal denken. Dat is de paradox van de verwensing.
Wie zijn medemens een toegenaaide reet toewenst tijdens en na een drieweekse vakantie in een bruine-bonen paradijs roept ook zichzelf toe dat hij mens is. De ander houdt niet genoeg van je, dat is het. Wat is verwensen menselijk !"









.
http://www.youtube.com/watch?v=OW1JP7qNPw8&feature=related


Creatieve destructie ? Alles kaput...ROEM EN DE DOOD, GELD EN DE DOOD, DOOD EN NIETS, DOOD EN JE PENSIOEN, DAT GEESTDODENDE WERKEN, U KRIJGT LEVENSLANG WERK, LEVENSLANG EN DE DOOD, DONNER EN DE DOOD, TO BIE EN DE DOOD, PROTESTANTS EN DE DOOD, DIE LEVEN TOCH NIET ECHT, DIE LEVEN OM TE WERKEN, JOH, DAAR WIL JE NIETS MAAR DAN OOK NIETS MEE TE MAKEN HEBBEN, LEVENDE DODEN EN

GOTGOTGOTGUTGUTGUT WAT RAAK IK OPGEWONDEN VAN DE HYPOTHEEKRENTEAFTREK, WAT VOEL IK ALLEMAAL IN DE ONDERBUIK BIJ DE GEUR VAN BANKBILJETTEN, BELACHELIJKE MENSEN, BESPOTTELIJKE TV, PRAATPROGRAMMA'S, GELD, PENSIOEN, WERK, JURISTERIJ, COMPUTERS, DIE APPLE TROEP, DIE KINDERLIJKE GADGET- OF AUTOVERZAMELAARS, DIE HORLOGE- MOBIELTJES- OF SMS-VERZAMELAARS, INTERNET, ECONOMEN MET HUN POTSIERLIJKE PRAATJES, DIT GAAT DUS HELEMAL NERGENS OVER, VOETBALLERSGELEUTER, SCHAATSERSGEZWAM, VRESELIJK, WAT INTERESSEERT MIJ DAT, KLETSLITERATUUR, MENSEN, KRANTEN, EEN MENS WEET ME MISSCHIEN 5 MINUTEN TE BOEIEN, MAAR DAN IS DAT OOK OVER, WEGWEZEN !

Zo, en nu ga ik rustig en beschaafd boodschappen doen, voor mijn kinderen veel gezond fruit en groente, ook voor mezelf trouwens, een goede sappige hertenbiefstuk, bambi zal wel, ik rook toch niet dus kan ik me dat permitteren, heerlijk boodschappen doen houdt een mens sane. Uw voorbeeldige boodschappenjongen.

Van thais eten krijg ik een goed gevoel, van groene asperges ook, van friet en patat word ik agressief.

Opmerkelijk dat mensen veranderen...dat mijn pa van een volkskrant lezer een telegraaf lezer is geworden. Hij heeft tot en met zijn 55ste die telegraaf af lopen kraken...Hij gaf mij een boek, wat ik leuk vond. Dan vind je het leuk dat je een boek gegeven wordt. Hij gaf mij een boek dat ik leuk vond. Dan vind je het boek leuk.

.

No comments: