Tuesday, April 20, 2010

De lul

Maak er het slechtste van

Kijk jongen, als jij denkt ook maar iets in te kunnen brengen, aldus de heer John de Lul te Naarden, nou, dan is dat lullig voor je, maar dan is het tijd dat je wakker wordt, enorme lul dat je d'r bent, en dat vindt ook mijn zus Linda de Lul, die is het daar roerend mee eens. Als je dat nog steeds denkt, dan heb ik een bericht voor je, aldus diezelfde John de Lul te Naarden, geen lul luistert, geen lul leest, geen lul die het interesseert en hiermee is Linda de Lul het volmondig eens. Dus, luistert, lulletje rozewater, als jij denkt door te schrijven over ouwehoeren, lul, ook maar iets zinvols te berde te brengen, zegt De Lul te Naarden, dan verlaag jeje feitelijk tot hetzelfde niveau en nog een stapje of trapje lager, lul, en dat wordt met volle mond beaamd door Linda de Lul.
Ik wil niet lullig doen, maar, waar ben je nou toch helemaal mee bezig, lul de behanger, sprak John de Lul te Naarden, niet tegengesproken door Linda de Lul. Leg je lul nou maar gewoon op de barbecue tussen de andere worstjes, ongelooflijke oetlul. En maar lullen, en maar lullen, en maar lullen. Jij lult dat je scheel ziet. En in deze staat Linda de Lul volledig achter mij, zegt John de Lul met enige trots in de stem.
Onlangs, 20 jaar geleden, hoorde ik nog een mop, beweert De Lul en Linda de Lul bevestigt dat. Een nederlandse lul en een vlaamse lul gaan samen naar de bioscoop, een western met John Wayne. Voor de film zegt de nederlandse lul tegen de vlaamse: "Ik wed dat John Wayne het loodje legt tegen de indianen, voor 1000 belgische frank". "Akkoord," zegt de vlaming. Na de film betaalt de vlaamse lul 1000 bfr aan de nederlandse. "Ik zal je een geheimpje verklappen, zegt de nederlandse lul, ik had de film al gezien," waarop de vlaming zegt "ah, maar iek ook, se, en iek dacht nog, den John laat ziech geen tweede maal vangen, hee."
Als het bovenstaande ook maar enigszins op de lachspieren werkt, illustreert John de Lul te Naarden, dan bent u goed de lul. En niet zo'n beetje, maar gigantisch de lul en dat zegt Linda de Lul ook.

Slecht geschreven, houterige stijl, veel herhalingen, grappig bedoeld en het is niet grappig.


Klote

Dat staat toch echt niet, he, zo'n piemel met ballen, dat is bij vrouwen toch veel netter, opgeruimder, schoner, alles netjes naar binnen weggewerkt.

Waar ik dan ook volstrekt geen begrip voor heb, zijn dames die een vagina job laten doen. Echt, hoe vaak heb ik nou intensief de vagina van mijn 3 vriendinnen bestudeerd ? Nooit. Zelfs niet tijdens de meest intieme handeling. En grote schaamlippen hebben lijkt me alleen maar opwindend, hoewel ik niet precies weet wat het betekent. Dus hoe haal je het in je hoofd om het mes in je vagina te laten zetten ? Dat soort dingen zou toch per wet verboden moeten worden. Dat vind ik de grootste misdaad.

Misschien heb ik daar wel de negatieve essentie van een vrouw te pakken, te herleiden uit dat vreselijke "beperkt houdbaar" en een interview met "stine jensen", problemen maken die er niet zijn, overal een probleem van maken, overal problemen zoeken, "filosofisch" gevaarlijk navel- en kutstaren, egocentrisch onder het mom van sociaal, labiel, hysterisch, moeilijk doen, nooit makkelijk, geen zelfvertrouwen of met misplaatst zelfvertrouwen opeens autoritair commando's geven, geen humor, geen zelfspot, geen relativeringsvermogen, veel te serieus, mutsen en emmeren. Hm. Er zitten vrouwen bij, die zijn zooooo fantastisch ! Die zetten mijn wereld op zijn kop. Knap, leuk, humoristisch, je voelt weer dat je gaat leven !

Een borstenvergroting vind ik ook al zo'n ramp, ten eerste omdat het eigenlijk neer komt op mutilatie van je eigen lijf en ten tweede omdat ik van kleine borsten hou.



Ha, met www.speld.nl weet ik me ook zeker weer een uurtje te vermaken, gehoord van steven de jong van nrc(next).

.

No comments: