Wednesday, March 17, 2010

Bring on the night. Couldn't stand another hour of daylight.

The crash of the heads

Zo bevond uw voorwerp van spot zich in een discotheek en wat gebeurde, de knapste dame van de gelegenheid zocht zijn blik ! Inizia sempre con guardare. Het kostte een overwinning op hemzelf maar na haar 10 minuten bekeken te hebben trok hij de stoute schoenen aan en stapte erop af: "Wat ben jij een knappe vrouw !" 40 jaar levenservaring en dan met zoiets aan komen zetten, de armoede.
"Dank je."
Mijn hart maakte een sprongetje. Zo reageren op zo'n domme opmerking en we praatten zowaar even, bleek ze kinderarts te zijn ! Door de akoestische omstandigheden waren wij genoodzaakt de oren en monden naar elkaar toe te draaien en tijdens deze handeling gebeurde het: onze hoofden en neuzen stootten niet bepaald zachtzinnig tegen elkaar. Een kinderarts kon ik vervolgens goed gebruiken met mijn bloedende neus !
Daarna dacht ik aan het geheim dagboek van hans warren, die beschreef hoe hij mabel eens zo hartstochtelijk kuste dat zij beiden een stukje van hun tanden verloren. En Hans was nog homo ook. Sinds die tijd deel ik visitekaartjes uit en zeg ik: "ik ben bang dat onze hoofden elkaar stoten, maar je mag bellen of mailen voor een afspraak waarbij we ergens rustig wat gaan drinken." De teller staat op 9 visitekaartjes sinds 3 maanden maar tot dusverre kreeg ik alleen maar reclame voor oninteressante produkten binnen. The greatest men are the most alone.

.
Shouldn't it be "the clash of heads"...I'll never be proficient in english...

No comments: