Saturday, March 27, 2010

Mijn leven als hema rookworst

Dat valt niet mee in de lente. In de winter lag ik daar glimmend lekker vet te wezen en was ik de meest begeerde worst in nederland. En nu...nu kijkt niemand meer naar me om. 'k Kan wel janken. Lig zieligjes tussen mijn companen, terwijl ik volgens mij de dikste en de vetste ben.
En tsja, dan af en toe ook nog die misprijzende blik van de hema manager. Nee, ik ben nu bepaald niet te benijden. Die zure protestantse wegkijker...de valserik...het malafide kreng ! Ik wil als een ster schitteren in dit prachtige hema theater en dan word ik gewoon een beetje beschaamd weggehouden voor het grote publiek. In dit theater dat ik mijn ziel noemde, speelde ik altijd de hoofdrol. Zoooo eenzaam....maar eenzaam dat ik als sterrookworst ben ! Nu komt niemand meer even binnenwippen, niemand die mij even tussen duim en wijsvinger houdt, volgens mij ben ik verrot de komende 1000 jaar, of meer, heb ook nergens anders om naartoe te gaan, als je liefde verspeelt...en niemand interesseert het ook maar een reet, ze lopen allemaal voorbij alsof ze ergens anders naartoe gaan en werpen niet eens meer een blik in mijn richting...ik kan mezelf gewoon niet meer overtuigen, niet meer opladen, niet meer motiveren...zooo vreselijk eenzaam....
Ik ben d'r kapot van. Zit er helemaal doorheen. Nu ik dit zo zeg....nu ik dit zo vertel...schiet ik gotverdegotverdegotver alweer bijna vol. Kunt u het zich voorstellen ? 5 weken geleden was ik of waren wij nog de ster, de grootste ster...de hoofddrol en niets anders...en nu zien ze me niet meer staan of liggen. t kan verkeeren, maar dit is wel een heeeel hard gelag. Pardon, ik moet me weer even laten gaan. Kunt u de camera uitzetten, want zo wil ik niet op de tv.


(Dit is overgenomen uit een interview met Danny de Munck)

http://www.youtube.com/watch?v=iZtbASCE7ZY

Tjonge dit filmpje hieronder, wat kunnen die twee mannen acteren, dat is geen acteren meer, dat is echt..

http://www.youtube.com/watch?v=emQZzp3E4lk&feature=related
.

No comments: