Sunday, March 28, 2010

Hee, ouwe Asperger !

komp nou toch eensj dat biertje pakken, man, ik verveel me hier dood !

Zat ik daar eens met een mooie negerin in Lissabon, we kenden elkaar drie dagen en toen zei ze "amuse me, menno", "Don't even think about me", zei ik toen verontwaardigd.

Ben gauw afgedaald naar de algarve, wegwezen. Maar daar lag een gekleurde juffrouw bij het zwembad die alles nadeed wat ik deed, al mijn bewegingen, terwijl ik daar lag en wat ging lezen, mijn benen kruislings deed, zij deed precies hetzelfde ! Speels ! Knap ! Leuk ! Lang ! Omstreeks 20 jaar ! Ze had een zwart badpak aan met een zilveren ruitje in het midden, bij haar buik ! Wat kreeg ik daar de lente in de zwembroek van ! Met enige schaamte deed ik er een handdoekje voor. 20 jaar geleden nu. Wat zou ik graag willen dat zoiets me nu nog zou overkomen. En dat ik uit schaamte over de zwelling geen contact durfde te leggen; mijn portugees was dan ook niet zo goed. The past is nothing.


Weer met hoofdtelefoon voor het stereo effect...of 1 boxje rechts en 1 links...en van het meest sombere lied iets vrolijks maken....

http://www.youtube.com/watch?v=7RaPu-TV4pM&feature=related

No comments: