Wednesday, March 14, 2018

Negende keer op 12 maart WAARHEID BAART NIJD


Afbeeldingsresultaat voor barbara van de griend

Afbeeldingsresultaat voor barbara van de griend

Barbara kon heel mooi schilderen, ik noemde haar meteen kunstenaar toen ik het zag. Wel, net zoals hitler, geen mensen op haar schilderijen. 

Afbeeldingsresultaat voor margreet van de griend

De negende keer wiet in room gebakken op 12 maart 2018. Had veel minder wiet gebruikt en daardoor goed geslapen en het was minder heftig allemaal. Mijn verzwikte enkel leek/lijkt sneller te herstellen door die wiet. 
De dame van de sportschool waarvan ik dacht dat het mn nieuwe partner zou worden kwam nauwelijks meer voor in mijn gedachten op 12 maart in de avond; ze heeft geen belangstelling meer. Ook dat heb ik weten te verprutsen; ze heeft me figuurlijk een pets voor mijn arrogante smoel gegeven en me figuurlijk varken genoemd; ze wilde wel een man, maar niet ik (Aska Schuhholz was dat !). Stom, gelukkig niet weer dat gedoe met een getrouwde vrouw. Plus dat ze die duitse dame kent waarmee ik hiervoor een trio relatie had, ook niet bepaald een aanbeveling en zo krankzinnig allemaal, zij was sexueel geïnteresseerd in die Duitse dame tijdens een feest in Hamburg, volgens mij was dat iets van die wereld van de zielen, want daarna had ze geen belangstelling meer voor de Duitse dame, toen ze wist dat wij een relatie hadden. Toch is ze heel speciaal en is er echt gelijkenis met de ziel van johanna (knap, intelligent, soms man/mensenhater).





No comments: