Sunday, March 18, 2018

Ja, ze houtd van me

met een twits. 

KUTTEN IN HET BESTUURSPROCESRECHT,
Wer zweideutig denkt - hat eindeutig mehr Spaß.

Sjesis gristus, dat ik met de voor mij toen mooiste vrouw een relatie heb gehad. Ik kan er nog steeds niet over uit. Dan denk ik vooral aan Bergen, naar de vanilia samen, en de rest. 



Gerelateerde afbeelding
 Wat een fenomenaal knappe dame ben jij ! Die wenkbrauwen, die wangen, de mond, de ogen, alles. Ja, jij zult de neus niet zo mooi vinden. Die vieze balzak links onderaan detoneert wel enorrem. Ehm, jij schreef dat het me teveel alleen maar om het uiterlijk te doen was met die rare tegenstrijdigheid van je, uiterlijk is het belangrijkste voor een vrouw en triest zuchtend voor de spiegel zitten en woedend worden dat je oud en lelijk wordt (voor mij word je nooit lelijk, dat kan niet !) en tegelijkertijd willen dat het om je innerlijk gaat, dat ik je bewonder vanwege je mooie goede karakter en je perfectionisme, nou, dat doe ik niet, je hep een verrot karakter. 

 The firmest faith is in the fewest words.


 Heb het liefste dat je niet reageert, dan ben ik het gelukkigste ! Echt ! die laffe kouwe kaktaal sinds juni 2016 kan me gestolen worden



Gerelateerde afbeelding


Gerelateerde afbeelding










Op deze foto en op die van Bonaire lijk ik op eJohanna, de mannelijke variant.  

ik, try to look as beautiful/handsome as ejohanna, failing but close




Godinternet wil zelfstandig doorgroeien en daarvoor is maxwells engine nodig, een continue bron van energie.


Mees Dierdorp: geniaal, dit: wavers huwol    https://www.youtube.com/watch?v=hDUG2yDlYNw

Aka and thalstroem, andes, hier moest ik 3 keer naar luisteren, nu vind ik het zeker zo mooi als die hierboven, wat een ervaring met oortjes ! Dendert door je hele brein heen !!!:

Mees Dierdorp; wild window  https://www.youtube.com/watch?v=mQRdUz5V1KU

Mees Dierdorp is a Flying dutchman from Amsterdam.

Kies voor sweet harmony, we make the same mistakes, we could move along, we can't be wrong, let's come together in sweet harmony https://www.youtube.com/watch?v=EBEirN5_jo8

Goh, wat knap, 20 kilometer hardlopen. Ik bewonder je er niet meer of minder om, maar knap is het. Jammer dat je niet kunt nadenken, dat continu ruim driemaal je lichaamsgewicht op je benen gedurende zo lange tijd spataderen veroorzaakt. En je had/hebt de mooiste benen. Toch yoga moeten gaan doen, dan had je geen spataderen gekregen, maar ja, je luisterde altijd al op de verkeerde momenten naar me. 4 minuten per dag benen omhoog en je had die ellende niet gehad en nota bene de sexuele connotatie. Je zag er weer schitterend uit, i love you like from here to the moon.


Geestig en naar dat als ik op zich over anderen schrijf, dat ik het dan eigenlijk over mezelf heb.


UP YOUR AIRS

Ja, "you left me broken-hearted" zeg je, je denkt alleen maar aan je zorgvuldig door jezelf gekoesterde en uitgedragen imago en waandenkbeeld van preutse koningin naar de buitenwereld. UP YOURS !
En dan als reactie op mijn mededeling in mei 2017 dat ik een vriendin heb meteen maar ouwe jan lul aan je kinderen voorstellen, ik zal nu toch nooit meer met menno samen zijn, dan maar zogenaamde eerlijkheid, ook al omdat die eikel alles op internet gooit. Zo genant voor de kinderen en iedereen. Wat ben je toch een stom uilskuiken.
Alleen maar vanuit egoïsme, ijdelheid en imago redeneren, nooit vanuit je hart of liefde. Verander toch eindelijk eens op je 53ste, dat je vanaf nu vanuit je hart en ziel dingen doet. Anders zit daar een verzuurde vereenzaamde verbitterde zogenaamde koning(in) van de slachtoffers en preutsen op haar 54ste, 64ste, 84ste, 94ste. Dat wil ze misschien wel. Heerlijk. Je doet alles verkeerd in je leven omdat je dingen doet vanuit de angst wat anderen zullen denken, de kinderen, de buren, je zus, je tydelyke partner. Je moet dingen doen omdat je ze zelf wilt en er zelf achter staat, niet vanwege de anderen. Self esteem not other esteem. Doorbreek dat maar eens na 40 jaar huichelen. Als dat je lukt, dan ben je de grootste heldin, dan ben je supervrouw, dan ben je godin. Nee, ze kan het niet, ze heeft het niet in zich, gevangen ziel en geen spirit, want ze heeft genoeg talent en slim genoeg is ze ook, geloof ik, begin steeds meer te twijfelen, zo egoistisch dat ze geen empathie heeft, stiekeme ijdelheid, irrationeel bang en star zijn, regels zijn regels, kiezen voor de dood, niet voor het leven, hm.  





Verdronken Aylan (3) was op weg naar Canada | NOS


3 sep. 2015 - Geschokte reacties op foto aangespoeld jongetje van drie jaar voor Turkse kust. Aylan (l) en zijn broer Galip


Kan me nog herinneren dat ik het hierover met haar had op 3, 4 of 5 september. Zij ergerde zich vreselijk aan die emotionele collectieve huilbui en "daar zijn gewoon regels voor en zo", ze vond het zo stom allemaal en zij kreeg bovendien geen aandacht, dat dode jongetje van 3 jaar wel. Toen wist ik dat ik met een laffe zwakke huichelaar te maken had en een fasciste. Ze weet zich wel geliefd te maken. Wie wil er nou niet met godin naar bed. Eindelijk mijn match (lucifer) gevonden. Je haalt 5 door haar uitgesproken zinnen uit de context, lafaard, maar toch is het me wel bijgebleven. Ik vond het goed, ingaan tegen de collectieve rouw, maar de redenen er achter...ik schrok er ook enorm van. En zo heb ik soms ook heel foute opmerkingen, misschien wel fouter.  

Wat ben jij toch een loser, zit daar maar negatief te doen over liefde uit kleinzielige frustratie. Ja, maar ik doe helemaal niet negatief ! Goed lezen !!!


pijn groeien


No comments: