Thursday, March 8, 2018

Heksenheil

Nooit een relatie beginnen met een vrouw die afhankelijk is van wat "de anderen" vinden of zullen denken. Nooit een relatie beginnen met een vrouw die zegt dat ze vanwege wantrouwen niet kan laten zien dat ze van iemand kan houden. Het heeft mij alles gebracht waarvan ik droomde. Het heeft (te) lang geduurd voor ik besefte dat je ergens geen oordeel over kunt hebben. Dat dat ook de gelukkigste momenten in het leven zijn, zonder oordeel. Misschien wel de gelukkigste. Onbewust wist ik het van 0-12 jaar, bewust begint het me sinds 1988 te dagen en is dat bewustzijn steeds sterker aan het worden sinds december 2017 ?


En nu in tegenspraak daarmee, mooi dat mensen tegenstrijdig zijn:

Ze is teveel woman, ze moet meer mans zijn, geen lafaard dus, maar een heldin.


Johanna| Be a Man | Thierry | Flickr



Ik ga toch niet de rest van mijn leven die johanna vervloeken. Nee, maximaal 1 maand nog, 15 april 2018 is het voorbij, slechts 1 korte woedebui gehad sinds 2 februari 2018, en zeker met een nieuwe partner is het helemaal over. Maar daar vervloek ik haar het meest om, die zwakheid, dat van "hij moet maar een relatie met een ander krijgen, dan ben ik er helemaal vanaf ", dat victoriaanse idee van geliebte (een vrouw is altijd alleen maar geliefde) en liebhaber (een man moet altijd de liefdegever zijn), dat slakachtige, dat weekdierachtige, nooit geven, alleen maar nemen, dat laffe gehuichel, bedrog en gelieg, waar Jassesca ook continu op lette bij haar moeder. Nee hé, mam, alweer huichelen. Haar aard, haar ziel is die van een bange huichelaar en ze kan het niet doorbreken. Daarom wordt ze terecht gehaat en aan de andere kant liefheid en zachtmoedigheid en het mooie uiterlijk en die sereniteit, waarmee ze ook alles dood maakt. Ja, ze gebruikt sereniteit om zich voor alles en iedereen inclusief zichzelf af te sluiten, zelfs dat mooie gevoel werkt tegen haar.

Toch leuke kinderen met wel pit en lef, gelukkig. Dat ze nou niet voor 1 keer man kan zijn, 1 keer zelf stoer zijn, 1 keer zichzelf veilig genoeg voelen om een gebaar van liefde te kunnen maken zonder bang te zijn voor afwijzing. Niet anoniem bellen, maar met je eigen nummer. 1 keer die cirkelredenering doorbreken. 

 Ik betwijfel het, heb haar inlevingsvermogen alleen maar gezien als een afhankelijke zwakke narcistische bange laffe egocentrische ziel, al haar woorden zijn gericht op zelfbescherming, het in stand houden van een waan wereld waarin ze koningin is en het voor zijn van de afwijzing. Dat het nu in het openbaar komt is een vernedering. Ik kwets haar zoals ze mij gekwetst heeft. Blijf niet vast zitten, bevrijd je uit de gevangenis van die gedachten en werk met je ziel/hart, loslaten, voltooid verleden tijd, zegt Eline.

There is no algorithm for love, is there ?...there must be one to rise above emotions...all adverse and depressing influences can be overcome, not by fighting, but by rising above them (lukt me 70% van de tijd ?, streef naar 90%).

Gerelateerde afbeeldingGerelateerde afbeelding


Heksenheil
Ik, Johanna, Tom, Tim, Jan, Corne, André, Thierry B., Willem A. en Mark R. gingen gezellig in de besloten sauna van Mark zitten en vervolgens lekker zwemmen. Ineens zat Mark met mijn borsten te spelen. Dit verwachtte ik niet want meestal zijn mannen te verlegen, wat ik best jammer vind. Gelukkig had Mark een geweldige donkere kamer van 60 vierkante meter met veel spiegels, kaarsen,  zacht tapijt, veel grote bedden, ook voorradig waren rode nagellak, lippenstift en we hadden allemaal voor sexy lingerie gezorgd. Ik had bovendien mijn beruchte dijbeen hoge zwartleren/rubberen kaplaarzen aangetrokken na het zwemmen. Ik was lekker geil en besloot Tim te gaan pijpen; uit ervaring weet ik dat hij er 2 minuten over doet met zijn 11 centimeter in erectie. Ik vroeg aan Mark of hij me van achteren wilde vingeren en beffen, voor zover mogelijk. Dat deed hij niet onverdienstelijk en opeens propte hij zijn 13 centimeter erin. Ooooh, man. "Nou moe, ik voel me als een koe op de veemarkt," zei ik voor de vorm, maar ik genoot.  

Tom kwam de kamer binnen lopen uit het zwembad. “Vervloekt, betrapt”, hijgde Mark en met zo’n tien snelle stoten kwam hij zaaalig in me klaar. Tom liep woedend op Mark af en sloeg hem bij me vandaan.“Klootzak, alleen kijken en met de hand hadden we afgesproken, dat was de deal, leugenachtige hufter !”, zei Tom. Ik had de tijd van mijn leven, want Tom stopte agressief zijn stokstijf geworden 15 centimeter in mijn royale ruime vagina. Van achteren ! Zalig. Als Tom mij zo neemt, dan zit al zijn bloed in zijn piemel en is hij nog meer een onthoofde kip dan ik ! Dan heb ik hem in mijn macht ! Mark zat nu heerlijk op een stoel te kijken hoe ik aan de lopende band klaarkwam. "Nou moe, ik voel me als een koe op de veemarkt," zei ik voor de vorm, maar ik genoot.  

“Oooooooh. Aaaaaaaah. Oooooooh," zuchtte ik monotoon, terwijl ik knipoogde naar Mark. Intussen pijpte ik nu voor de verandering John op de ritmische stoten van zijn vriend Tom. Tim was al in de sauna gaan zitten, binnen 1 minuut klaar gekomen, dacht ik trots. Daarbij heb ik dan allemaal geile gedachten, oooooh, die lekkere ouwe John nu pijpen, de geile ouweheer, t zou mijn vader, het zou mijn opa kunnen zijn, voel me altijd zo'n onnozel meisje met hem, een lijp achterlijk kind, wat een heeeeerlijke ouwe vent. Hee, daar kwam Corne met zijn 28 cm, die moet ik verbannen, verstoten, dat is me teveel, te nieuw, te anders siste opeens door mijn kop. Weer knipoogde ik geil naar Mark en naar André, die ook was komen binnenlopen. Die was meteen niet te houden bij het tafereel van een neukende Tom en een gepijpte John en hij kwam naast me liggen met zijn stijve 9 cm, lange vent, maar een kleintje. Tien handgebaren met mijn linkerhand en André kwam jankend klaar, dat moest hij namelijk uit eigen zak betalen. Tom was door mijn rubberen/zwartleren kaplaarzen niet meer te houden. Mijn gekreun en gesteun en geile kreetjes en gilletjes maakten Tom helemaal gek en daar kwam hij. “Dank je, oh , dank je, oooooh, ik vind het zo heerlijk als jij in me klaar komt,” zuchtte ik dan vol zogenaamde overgave. "Nou moe, ik voel me als een koe op de veemarkt," zei ik ook nog voor de vorm, maar ik genoot.  

Toen kwam Corné, oei, die was echt groot geschapen, ook wel lekker, hoor, na 7 minuten beffen wat hij zeker niet verkeerd deed mocht hij ook van achteren: “Oooooh, Johanna, ik kan niet meer, ik kan echt niet meer. Oh. Ah. Tart me niet zo. Plaag me niet langer. Ohohoh, al die mannen die nooit met jou konden vrijen of neuken. Oh, wat zaaaalig, je zuigt en trekt alles uit me, oh, wat lekker, o, god, o, help me, oooooooh, jaaaaaaaaaaaah. Klaarkomus c’est mortibus un petit pocus, zoals wij latinisten dan zeggen."

“Onverschillig bleef ik monotoon “ooooooh ! aaaaah ! oooooh ! aaaaah ! zeggen. John was op zijn bekende stille wijze klaargekomen en veegde met een kleenex zijn snotneus, pardon, zijn piemeltje af. Mark, John en André waren afgedropen en daarom knipoogde ik maar naar mezelf in de spiegel, daardoor voelde ik me juist heel geil. Ik voelde dat Corné het niet lang meer zou houden. Even zoog ik nog met mijn vagin en ging met mijn kont lekker geil op en neer.“Kom je ? Kom je al lekker kla….”, vroeg ik, terwijl ik daarbij onschuldig lachend achterom keek.“Ooooh Johanna, jij”….en hij spoot me helemaal vol. "Nou moe, ik voel me als een koe op de veemarkt," zei ik ook nog voor de vorm, maar ik genoot. 

Willem A. had vooral belangstelling voor het mexicaanse bier en de borrelnootjes. 

Thierry B. was alleen maar geïnteresseerd in zichzelf, hij stond de hele tijd voor de spiegel en bekeek zijn eigen spiegelbeeld. 



Corne's heksenheil

Ondanks mijn gezonde levenswijze meld ik me wel eens bij de dokter, in dit geval wegens hooikoorts en enige vermoeidheid. Het moet het jaar 2015 geweest zijn te Den Haag, ik droeg een levi’s jeans hemd met drukknoopjes, een mooie donkerblauwe broek en zag er goed zomers uit, ondanks de hooikoorts. Na aanmelding bij de receptie diende ik me te vervoegen bij mevrouw van Huylt. 

“Goedemiddag.” 
“Goedemiddag, heer Vergrient, wat is uw probleem ?” 
“Heb last van hooikoorts, maar wat jammer dat ik u niet ergens van ken.” 
“Ja, inderdaad, ik ben Johanna van Huylt.” 
“Ahime, mevrouw Van Huylt, ik ben Corné.” 
“Je mag me Johanna noemen." Ze onderzocht me zachtjes en vriendelijk; het waren magische momenten, het leek of zij me aanraakte, maar ook weer niet. 
“Volgens mij heeft u last van leptus coccus, heer Vergrient, maar daarvoor heb ik de juiste geneeswijze.”
Zij rukte mijn hemd open en sjorde aan mijn broek en daarop begon zij me wellustig te pijpen, ja, noem het maar bij de naam, ze nam hem vol in de mond. 
“Au, je moet niet zuigen, dat doet pijn!” 
“Oh Corné, neem me, neem me, neem me, pak me, grijp me, rammel me door elkaar, behandel me als een rubberen barbie pop, lekker ding, lekkere Ken van me met je grote piemel. Neem me van voren, neem me van achteren, neem me in mijn mond, neem me in mijn oren, neem me in mijn neus. Vul alle gaten in mijn goddelijke lijf en spuit me vol, spuit me vol, spuit me vol ! En nee, nee, nee, lik me, lik me, lik me, oooooh mijn hemel, ohohoh mijn hemel, wat is dat heerlijk, wat is dat heeeerlijk, zooooooooo heeeeeeerlijk, zooooooo heerlijk, zooooooooooooooooooooooooooooooh !
Zo gezegd, zo gedaan en het moet gezegd, zodra ik haar volle billen omvatte, sjonge, jonge, jonge, maan, wat een explosie; ik ging bijna knock out. 

En toch stapte ik veerkrachtig en bijzonder opgewekt de dokterspraktijk uit. Ja, vrienden of vijanden, ze zeggen wel post coitum omne animal triste est, praeter mulierem gallumque of na sex zijn alle dieren triest behalve de vrouw en de haan, maar er bestaan ook vrouwen die je fantastisch klaar laten komen en dat je daarna nog meer energie hebt, zo ook Johanna van Huylt ! 

Gerelateerde afbeelding






Afbeeldingsresultaat voor barbara van de griend

No comments: