Wednesday, March 21, 2018

Humort, lotgevallen van een transvaalschen boerenjongen

of is het nu hoerenjongen ?


































Haha, godinternet zegt "verkeerde kind opgehaald uit de crèche". Allebei het verkeerde kind opgehaald ?

Fever, music by pastor: https://m.youtube.com/watch?v=aIdkJklzEsQ

Overgeschreven, wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Wel heeft deze bioloog vaak gelijk: 

1983 Hillenius, wat kunnen wij van rijke mensen leren ? De vreemdeling is voor een gesloten, vastzittende gemeenschap zowel de mogelijke verlosser als de pestvogel (letterlijk en figuurlijk, als van pesten/spotvogel en als verspreider van de pest). Toen Thor Heyerdahl aankwam op Paaseiland stierf kort na zijn aankomst voor het eerst daar een kind aan mazelen. Me: Paaseiland, daar stonden toch die mysterieuze beelden van astronautenhoofden ?

Soms, als gastarbeiders geen genoegen meer nemen met het schoonmaken (van de toilet), dan barst de competitie, de rassenstrijd los. Idealisten, politici en zakenlieden hebben gemeen dat ze geen rekening houden met een verschijnsel dat zich al duizenden jaren heeft voorgedaan, als je A bij B voegt, dan krijg je een explosie. Zakenlieden hebben de buit al binnen en de linkse politici en idealisten geloven "almaar zeggen wat je graag zou willen dat gebeurt, dan gebeurt het"(klinkt baudet achtig, het lange artikel geeft veel goede voorbeelden, ik geloof dat het ook stimulerend en vernieuwend kan werken, A en B vermengen. Het komt nu ongenuanceerd over, als je de biologische achtergrond leest in het boek met hoeveel hectare dieren voor zichzelf nodig hebben en het weg trekken vanwege het teveel, dan is er meer nuance).

Waar elk levend wezen naar zoekt, van plant tot dier, van baby tot grijsaard, is stabiliteit. "Elke verandering is verslechtering, zelfs een verbetering."(Bloem) Niet mee eens, ik omarm momenteel verandering...ten dele...ook stabiliteit geniet ik van, maar de verandering vind ik mooier. "Besef je bij somberheid of depressie dat alles continu verandert als troost" is een mooie uitspraak van sting.

Juist kunst is de ondermijning van gelijkheid en conformisme. Niets individueler dan kunst(beleving of schepping). Daarom is het belangrijk vroeg te herkennen wat de eigen aard is van de kinderen en die bevorderen en stimuleren, precies tegengesteld aan wat ambtenaren, zakenlieden, politici en generaals willen. Verder indrukwekkende artikelen in dit boek dat toeval niet bestaat, waardoor ik aan het twijfelen word gebracht (volgens mij is alles toeval, maar nu weet ik het niet meer) en een indrukwekkend pleidooi voor individualisme.

Nobody hurts me without my permission.
Afbeeldingsresultaat voor humor


Sex verandert alles
christelijke verhalen

selfception



I explained to him, that my nature was such that my physical needs often got in the way of my feelings.


Van: Johanna van Huylt
Verzonden: woensdag 2 maart 2016 9:52
Aan: Corne Vergrient
Onderwerp: Re: Wat hebbie toch een mooi karakter ! Lief, vriendelijk, beschaafd, voorkomend, elegant, intelligent en nog de knapste ook.

Ik heb absoluut niks te klagen in dit opzicht bij jou 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 2 mrt. 2016 om 09:41 heeft Vergrient C. (Corne) het volgende geschreven:
Nederlandse vrouwen van 25 jaar en ouder willen graag vaker complimenten ontvangen. Ruim 50 procent zou vaker positief benaderd willen worden en dan bij voorkeur door de partner.
Dat concludeert onderzoeksbureau GfK uit een onderzoek onder 1.027 vrouwen. Het onderzoek werd in opdracht van een bekend modeconcern uitgevoerd naar aanleiding van Nationale Complimentendag, jaarlijks op 1 maart.
Ruim 85 procent van de ondervraagde vrouwen zegt zich zelfverzekerder te voelen door het ontvangen van een compliment. Vrouwen krijgen het liefst een complimentje over een karaktereigenschap, circa 37 procent geeft hier de voorkeur aan. Complimenten over kleding of kledingstijl worden het minst gewaardeerd.
Volgens het onderzoek geven vrouwen zelf het vaakst complimenten aan hun kinderen. Ruim 35 procent geeft daar de voorkeur aan, daarna volgt de partner met circa 27 procent.





Nobody can hurt me without my permission.
Well, 3 weeks ago i sprained my ankle, it still hurts and i gave nobody permission. T gaat over mensen onderling, suffie. 
Afbeeldingsresultaat voor humor
Afbeeldingsresultaat voor humour

Afbeeldingsresultaat voor humour

Afbeeldingsresultaat voor humour
"Waarom sta je stil ? Ben je vermoeid ?"
"Nee, ik probeer me alleen maar te herinneren waarom we naar boven gaan."

Afbeeldingsresultaat voor humour
"Gaat het met je dieet ?"
"Hou je snavel !"


Afbeeldingsresultaat voor humour


Afbeeldingsresultaat voor humor
Afbeeldingsresultaat voor humor



Related image









Mijn vader vertelde het volgende verhaal: "Karen (zijn vrouw, een Deense dame van 70plus) ging met een excursie mee op Sal, een Kaapverdisch eiland. Ze zouden daarbij het dierenrijk van de Kaapverdische eilanden bewonderen. Eerst werden ze naar een net geboren puppy gebracht, een jong hondje. Vervolgens naar een andere plek waar in een emmer wat visjes rond zwommen. En dat was de excursie ! That was all, I was so angry," sputterde Karen boos (het was 5 jaar geleden gebeurd).
Daar kreeg ik een enorme schaterbui van, wat een verhaal en dat boze deense engels, 5 jaar na dato plus kwaad gezicht. En vervolgens zei mijn vader ook nog:
"En verontwaardigd dat Karen was, joh !"
Wat is dat toch een bevrijding dat je weer echt kunt schateren.


Coupling was een zeer grappige serie, dit is een fragment, het gaat in de serie veel langer door en veel grappiger dan dit korte stukje: https://www.youtube.com/watch?v=_g0g4Gn5DAo


Afbeeldingsresultaat voor barbara van de griend

No comments: