Sunday, June 27, 2010

Poesie

Gummbah vroeg mij vriendelijk doch beleefd of ik nog wat gedichten voor hem had door met zijn stijve op mijn schouder te tikken.


I'm like: "oh, my god !!!"

Er moet nog wat aan geschaafd en gesnoeid worden, maar dan verwacht ik ook opname in Gerrit Komrij's bundel dichters van de 21e en 20e eeuw, 22e voor mijn part. En beschaving en oorlog zijn beter goed nagedaan dan zelf slecht bedacht :



Annalen

Jij vroeg aan mij anaal
Ik zei Wacht eens even makker
Ik steek hem niet in uw kakker
Jouw vagijn is mijn heilige kanaal



Beschaving

"Nou, dat is een kalfslederen onderbroek om u tegen te zeggen."
"Ja, ik hou ervan om continu mijn grenzen te verleggen."


en oorlog

Je leven geven voor je land. Ik sterf nog liever
dan de pijn van een halfrijm in sexgeslijm.
Of het mysterie van het verdwenen geheim,
dat is het vervelende van dat gerijm.
De ouwe lul zei: een uur geleden was alles beter,
Ik stop en sterf, dit nadoen loopt voor geen meter.




Un rĂªve en marge: you're so inviting and exciting

Toen ik voor de derde keer achterelkaar klaar kwam,
dacht ik: da's toch net overgeven, man.



Verveling

Pffffew, verveel me weer eens rot,
dus stoppik hem maar in je strot.
Nu izzie rood, zweertie en kapot.



Behaarde

Waar is de tijd van die hele behaarde uit naarden ?
Alles geschoren zijn nu de normen en waarden



Sod off

Angst voor de grote zwarte piemel
heb ik ook na al dat miezerige blanke gefriemel.
Maar ze fluisterde wel erg geil: "Ooooooh, mein Himmel."



Vrouwen

Ik geef haar eens flink op d'r mieter
en vervolgens bevochtig ik haar met mijn gieter
Ze trekt aan mijn ballen
Ze moet de boel weer vergallen

Ik zeg nog wat een rare oester heb jij
Maar dat wilde er bij haar niet meer bij.
Waarom wil geen vrouw een relatie met mij ?
Ik ben toch altijd voorkomend, charmant en blij



Eenzame verbanning a la Donker

Toen ik 18 was lag ik bovenop, wat was ik opgewonden
Ik kreeg een bloedneus, het leken wel maandstonden
Dat vond ze niet chic, ik werd heen gezonden


Marilyn Monroe's dodelijke verdriet

Had ze me weer eens bij de kloten,
dat heeft mij zeer verdroten


Vol verwachting

Dames, heb toch wat geduld
ik moet al zolang wachten
voordat jullie zijn uitgeluld
verwijt mij daarom niet een zachte
je kunt over 5 uur een keiharde verwachten



Wat word ik hier treurig en doods van. The kind of pain that you can't hide

No comments: