Wednesday, August 22, 2007

Negatief

Na het onderstaande gelezen te hebben van Tweede Kamer leden De Krom en Nepperus (toepasselijke namen) die hun kamervragen baseren op www.geenstijl.nl word ik erg negatief. Wat een griezelig akelig zootje onderbuik griezels bij de VVD.

En ik ga me ook ernstig zorgen maken over mijn eigen geestelijke toestand en de staat van het land als ik geen stijl lees, voor het eerst. Kan het echt slechter ?

Misschien moet ik maar stoppen met verschrijven. Zoveel gaat daarmee tenslotte niet verloren. Nog rijker worden en me terugtrekken op een beschaafd eiland, voor zover mogelijk. Of me verliezen/vluchten in de treintjes door de bergen van Zwitserland en Italiƫ op de EO. Of nooit meer geenstijl.nl lezen.

Of me richten op het goede. Aardig zijn levert uiteindelijk winst voor allen op, ook voor jezelf. Een vriendelijke en aardige attitude. Positief en welwillend in het leven staan. Laat ik daaraan eens gaan werken. En dan niet vals aardig en ook niet naief aardig, maar gewoon bedachtzaam vriendelijk aardig.

Confront your enemies, avoid them if you can. A gentleman will walk but never run.

Dat gezellige commentaar op geenstijl. Plaatsvervangende schaamte, daar krijg je een slecht gevoel van.

No comments: