Monday, February 6, 2023

Nou hoop ik maar dat Nikola Tesla toen hij zei "you shall see horrendous things" het had over de tweede wereldoorlog en niet een "juist" visioen van 2050 een verwoeste aarde had

 "You will live to see man made horrors beyond your comprehension", 

zei Nikola Tesla in 1943. You are so keen on 6, 9 and 3, how about, 1,2,4,5,7,8 and 0000  000000000 000000000000😱


William Blake, the great English poet said a man who persists in his folly will one day become wise. Let’s hope he’s right, i doubt it. 

       iT seems they're all dead, klinkt nu

https://www.youtube.com/watch?v=Lo0ELoepTCM



In de zomer van 2022 in Denemarken, sjaellands odde, nykobing, bij mijn pa, Cees van Veenendaal en Karen Voetmann met Stijn en Eline Hoogeveen en David was er ook nog 1 dag, mijn pa vermoeid, still going, op de foto hierboven bij een restaurant in Nykobing lijk ik op mijn vader. 

David bouwde een mooi kunstzinnig fort of dam van keien met Stijn, zag er als kunst uit, nu zou ik er mooie foto's van gemaakt hebben, art de David, eline kan ook heel mooi tekenen, anders maar net zo mooi als jessica, alleen wat zij met haar oog kan, wow, net zo goed als Nikola Tesla met zijn oog, van jessica is mooier, zelfde geboortedag. 

Goh, Nikola Tesla leefde voor “ze” op de maan waren en Nikola Tesla wist niet dat zelfs met een permanent werkende fusie reactor (en die van voyager 1 en 2 stopt per 2025) het 80.000 jaar duurt om het kleine sterretje alpha centauri te bereiken, waar bij mijn weten geen planeet als de aarde met leven om heen draait, orion op 200.000 jaar reizen misschien wel 

Met maxwell's two demon engine en omgekeerde bliksem in het vacuüm lukt het misschien, 360.000 kilometer per seconde, de blauw rode sprites tachyon, 
alleen op Jupiter zijn ook sprites tachyon waar genomen ! 

of dat de slimmere alien als door een wonder mini mini aarde in het zwarte gat weet te vinden 

of dat ãi iTeT eT voor ons regelt oplost overleeft overlevert






No comments: