Friday, February 17, 2023

"Moet jij je thuisfront niet op de hoogte brengen ?" vroeg Nicole van rijkswaterstaat op de boot ter hoogte van Elburg.

Het was haar opgevallen dat ik geen foto's maakte, Nicole van Jaarsveld uit Wassenaar. 

"O, op het werk, nee, dan voel ik me zo'n patser, zo'n opgeblazen blaaskaak ego, zo'n foute zogenaamd virtuoze narcistische pruts gitarist in de (heavy metal) band......of bedoel je familie thuisfront ? "

"Ja, je ouders."

Niets zei ik meer in mijn blauw leren jackie en grijze baardje, had daarvoor toen ze naast me zat in de boot al gezegd dat ik op leeftijd was, 58, en ze raakte me even aan, tjezis, zo weer weer zo verliefd, van de tu delft en wageningen, zeer sportief en goed daarin, lange vingers, mooie handen (barbara en eline hadden/hebben ook hele mooie handen), maar verder niet opgezocht op google of wat dan ook, ken haar achternaam niet. 28 jaar nooit, voor 38 jaar vind ik mezelf ook te oud, heel misschien bij hoge uitzondering als Nicole 38 zou zijn, maar vind het eigenlijk niet kunnen.....en ik zou te weinig eigen waarde nu hebben voor een Nicole van 38 jaar en dat is ook waar. 

Waar gaat eT oofer ? 

Sjaak Swart 




Die elon musk is toch ook niet helemaal goed, mannen zijn net zo verrot als fraue, narcistische ego's.

marten toonder, nikola tesla, niels bohr, albert einstein, stephen hawking, maarten t hart, dick hillenius, terry callier zijn voornamelijk goed, dat weet ik zo goed als zeker... 

No comments: