Saturday, February 18, 2023

Kun je vanaf de zon de sterren zien ? weet jij eT ?

 Ja 

Maar wat ik nou nog niet weet : is de aarde als geheel in juli augustus warmer of in december januari of is de temperatuur gemiddeld op de aarde altijd ongeveer hetzelfde ?

Nee, ook hieronder is niet het antwoord te vinden of de aarde in zijn geheel koeler of warmer is in januari. Dat zal altijd een mysterie voor me blijven en daarbij heb ik hulp nodig in plaats van tegenwerking. 

Misschien maar eens via bing en Yahoo en dat nieuwe chat~gpt proberen, ach wat heeft eT foor sin, burning sun, dark hole of the moon, begin en einde sein et swarte gat ?

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/02/20/nieuwe-chatbot-bing-blijkt-onverwachte-antwoorden-te-geven-ik-wil-menselijk-zijn-a4157566





https://www.youtube.com/watch?v=C7B0b48be1E

way out west, anything but you killa, geeft in eT begin goed mijn megalomane machteloosheid weer, daarna helaas te hard gestamp, de eerste twee minuten via die kopftelefoon sein gut

men 

versus 

the white goddess sister moon, dat verlies je altijd 

de dood ken je niet overleefe 

Jc Johan Cruijff foundation


No comments: