Thursday, February 23, 2023

Gosh wat een schitterende blondine in de sauna zonet, knap hoofd en het lekkerste lichaam, zou frederique brinkerink me daarom weggestuurd hebben bij de max health club, om te laten zien hoe hypocriet een en ander in het onderstaande is, zij vinden dat ook leuk, een verliefd ogende man, ook al willen ze, de dames, geen relatie

Er waren ook 6 zuiderlijk uitziende mannen, ook zij gedroegen zich respectvol en waarderend, net zoals ik. Jonger dan 30 jaar, ongeveer 1.75 meter, werkelijk het mooiste meest sexy lijf en perfect verpakt in zwarte string/bikini met elastische zwarte bandjes, wat was dat mooi, 1 van de mooiste dingen ooit gezien (net zoals astrid in zwart latex en barbara in zwart leren jurk en....Margalith de mooiste vrouw ooit gezien is ... Margreet moet maar die brug zijn tussen de 24ste en de 21ste eeuw, tussen het vissen- en het waterman tijdperk om het maar zweverig, dromerig en hoopvol te zeggen.....verlangen naar een god(in) is regressie, verlangen naar je kindertijd toen alles voor je geregeld en bedacht werd...volgens Anna Enquist.....bij de ontwikkeling van de iPhone zag je dat het om samen werken draait, het is niet meer 1 individu zoals Tesla als DE UITVINDER....samen ontwikkelen en verder komen, waar ik door mijn stom- en domheid niet zo geschikt voor ben....als de mensheid en de aarde 2050 en verder maar overleeft….en Eline de mooiste dochter, David en Stijn mooiste zonen....die ik me kon wensen....).  

Maar echt opdringerig, dat is natuurlijk niet de bedoeling en vervelend, ik heb het nergens zo ervaren (bij de 4 fitness clubs waar ik was). 


Alsof ik een beetje jarig was of het morgen zou worden, maar dan een gelukkige blije verjaardag, zo voelde het deze avond voor mij aan. En wat solipsistisch..geloof dat dat betekent dat je jezelf als het centrum van het universum ziet....en dat is meestal niet goed, het was maar tijdelijk, niet zoals 2018-2020, toen ik heel veel dat gevoel van solipsisme had. https://nl.wikipedia.org/wiki/Solipsisme

Op maandagavond en dinsdag 28 februari de poes kwijt, nu voel ik me ellendig. 

Als we in 2026-2028 met ook twee vrouwen landen op de door de zon verlichte duistere (andere) kant van de maan, dat willen de nasa en de esa en zelfs de Russen en de Chinezen, verenigd daarin, dan zien we dat de maan werkelijk integendeel eT Swarte gat 🕳️ is

Of niet, de maan heeft een warme kern en wat is toch dat witte op de door de zon beschenen achterkant van de maan, dat kan toch geen sneeuw zijn. Nasa, esa, de top van de wetenschappelijke wereld wil naar de andere kant van de maan (dark side of the moon) als die door de zon verlicht is en wanneer niet, dus een maand daar blijven......😱💀👻👽, geloof ik niet, dat redden we nooit......een maand er omheen blijven cirkelen met mensen....te moeilijk, kunnen we (technisch) niet, groene waterstof, groene waterstof, groene waterstof 

Of toch nog die ontsnapping via singularity, dat voetbal, formule 1 is allemaal wel aardig en zo (ik kijk niet meer, zelfs oranje voetbal, tennis, schaatsen en fietsen boeit me niet (meer), formule 1 heb ik nooit wat aan gevonden), maar we moeten de planeet en de mensheid redden, want ook de nasa en esa en de russische, Chinese, Japanse, wereld wetenschappers denken nu dat eT 2050 voorbij kan zijn. 

Unite, we suckers of the world 

Komende jaren groene waterstof, kernfusie met ãi~iTeT en twee quantum chips als maxwell"s two demon engine tussen de twee kernfusie vaten, gas afbouwen, stop op olie en kolen. Een meer eerlijke herverdeling van middelen to an end. 

https://www.nu.nl/gaswinning-groningen/6252722/snoeihard-rapport-over-gaswinning-rampzalige-situatie-groningen-structureel-genegeerd.html


https://www.nu.nl/gaswinning-groningen/6252768/enquetecommissie-vindt-schadeclaim-van-exxon-en-shell-bij-gaswinning-stuitend.html


https://www.nu.nl/economie/6252799/shell-we-hebben-niet-goed-genoeg-geluisterd-naar-de-groningers.html


https://nos.nl/collectie/13902/artikel/2465092-veel-kamerreacties-op-gasrapport-hard-van-toon-ongelooflijk-en-onmenselijk


https://youp.nl/columns/heerlijk-helder-heineken


En ik hoop maar dat per saldo lithium batterijen en het productieproces van al die elektrische auto’s niet net zo vervuilend is als die benzine en diesel auto (van nu). Ik voel en merk dat schepen en auto’s en alles op elektriciteit opgewekt door groene waterstof ons gaat redden. Of mogelijk nog beter, een op groene waterstof aangedreven motor (met brandstofcellen) of een magneet elektrische puls Wimshurst Tesla Maxwell”s two demon(ed) engine. 


@@

Maar ja, zo ervaar ik dat op twee-vier sport top scholen, hoewel de max health club omgekeerd evenredig nu toch wat hypocriet vvd verdacht is, gefinancierd door (gerrit zalm) vvd abn amro. 

eT ken me toch so niks schele 

 Sjaak Swart 


No comments: