Wednesday, May 7, 2014

Het grote godverdomme gevoel

Check out my cv, still know zip about me.



1965-1969 happy amsterdam/badhoevedorp kan ik me nauwelijk meer herinneren

1969-1977 happy basisschool in Italie, varese, een droom met scheiding als slotakkoord, (half) jaar daardoor wat minder, wonderjaren 1969-1976 en die enge beer die mijn vaders’ hand er bijna af beet, waar ik bij was

1977-1983 goed europese school in brussel,
1980-1983 top, eerste twee jaren redelijk, zoeken, puber

1983-1987 redelijk happy rechten studie, liever naar leiden gegaan, eerste jaar slecht/matig

1987 redelijk happy, klaar met rechten studie, blij weg uit rotterdam, tweede tikje na rotterdam te brugge, weer wennen en aanpassen

1988 redelijk happy, klaar met europa college, van oktober 1987 tm januari 1988 slecht; van februari 1988 tm eind 1988 steeds beter, waarom niet met Pascale relatie ?

1989 matig happy, onzekere tijd, stage europese commissie, uitzendwerk, veel onzekerheid, verbroken relatie met manisch depressieve mieke

1990 happy, brussel, werk bij american express, waarom nooit met griet relatie !? Hoe suf. En geraldine !

1991 happy, eind 1991 verhuizing van brussel naar den haag, van american express naar vng

1992 matig happy (vng werk matig, verbroken relatie caroline)

1993 redelijk happy (weg bij vng, klootzak “leiding”)

1994 vrolijk (werk goed, saai, jammer van sabine, niet aardig van mij)

1995 happy (werk goed, wel saai, “vaste” relatie 1995 tm 2009)

1996 goed (werk goed, infomil)

1997 happy (werk goed)

1998 goed (werk goed)

1999 happy (geboorte zoon, werk goed)

2000 redelijk (werk NMa niet goed, nare vrouwelijke “leidinggevende” die weg moest, echt fout)

2001 happy (werk bij RvS wel leuk, niet goed hierarchie, vreselijke mens leyten, geboorte tweeling)

2002 vrolijk (werk ook goed, vrom inspectie)

2003 goed (werk ook goed)

2004 happy (werk ook goed)

2005 vrolijk (werk ook goed)

2006 onrust, september ontslag binnen 9 maanden als geen ander werk en mede daardoor manisch, raar, niet zo best, ook zelf overdreven reageren

2007 niet goed, mei weer begonnen bij vrom, dat was het begin van een sombere fase tm januari 2008, toen weer beter met dubbele koffie en ibuprofen tijdens skivakantie, jonge ambitieuze vervelende “leiding”

2008 redelijk happy, 40.000 eur verdienen op de beurs in 4 maanden en ze verliezen in 2 maanden, werk twee moeilijke vrouwen met roddel, voelde me niet thuis

2009 slecht, unhappy, scheiding, veel alleen met kinderen, werk redelijk ok, teveel nare vrouwen

2010 happy, goed jaar, de eerste 3 maanden met een vrouwelijke “leidinggevende” die weg moest wegens incompetentie, toen 3 maanden vrij en leuk tm december, ook het werk en 3 maanden vrijheid

2011 matig, veel slapen (somber) en het foute huis gekozen merkte ik in september (met getrouwde vrouw klojen), tm september nog wel ok, daarna matig tm februari 2012. In september nieuwe baan. Zelf het verpest op het werk, stom van me, wel geluk met snel iets anders vinden.

2012 happy, in het nieuwe huis per juni/juli, vanaf februari 2012 oude huis verkocht, vanaf toen top, energie van een verhuizing en blij dat ik daar weg was plus 2 gelukkige maanden in kijkduin park.

2013 tm mei top, verliefd zoals nooit tevoren en toen de zwaarste sombere fase ooit tm april 2014 (met af en toe ook wel korte goede periodes, skien, korte ontmoetingen waarvan telkens gedacht wie weet, raar dat ik met Barbara meteen dacht, daarmee wil ik een langere relatie. Wilde haar toch wel erg graag). Werk was inhoudelijk te doen, niet geweldig, debiele muts op mijn werk en wezel “leiding”, jammer.

2014 GOED (ook werk goed, iig sinds mei) Van 2006-2014 tropenjaren met ook mooie periodes/fases. The past is nothing


Mei 2014 tm maart 2017 top gevoel, 1 van de beste periodes in mijn leven, mede dankzij lachgas (wat ik soms een half jaar niet gebruikt heb en soms 1 capsule per week...nadelig effect 2 keer hoofdpijn, en mogelijk een hoestperiode januari-februari 2016, als die hoest periode door lachgas komt, dan is dat wel erg, maar toch liever zo leven dan die sombere juli 2013-februari/maart 2014 periode, dat nooit meer.
Dacht wel "het kan niet erger" qua werk en vriendin, in 1986, 1993, 2006, 2009 en in 2013. Het kan altijd erger, maar soms wordt het zo erg, dat het goed voor je is, dat het belachelijk is en dat je ook eindelijk eens goed naar jezelf moet kijken. Zolang geen blijvende schade enzovoorts. Ben ervan overtuigd dat 50-69 jaar de beste periode in mijn leven wordt. I'm so Lucky. I'm so happy. Pas maar op, dan gaat het vaak mis, als jij op de toppen van euforie en blijheid zit.

No comments: