Thursday, November 25, 2010

Tripartite

..."Ik zeg altijd maar zo: ik zeg altijd maar zo"


Zozo

Zojuist de film "the box" gezien. Gebaseerd op het verhaal "button, button". Dan komt er een griezelige man aan de deur en die zegt: 1 miljoen dollar als je op deze knop drukt, maar dan gaat er iemand op deze aarde dood. Altijd drukt van de man en vrouw de vrouw op de knop. En vervolgens loopt het slecht met haar af, de volgende die op de knop drukt is ook een vrouw, waardoor degene die daarvoor gedrukt heeft sterft.

Volgens Nicolas Cage zie je bij prostitutie waar het om draait, mannen willen sex/liefde, vrouwen willen geld/liefde. Volgens mij klopt deze simplificatie niet geheel, maar wel ten dele. Ik ben nooit naar een dame van lichte zeden geweest, braaf jongetje, maar ja, de grens is soms wat....

Enige tijd had ik de gewoonte om aan een dame met kinderen te vragen, je kind en je man vallen in een ravijn, je kan 1 van de 2 redden. Wie red je ? Soms schrok ik een beetje als de dame van een ogenschijnlijk gelukkig getrouwd stel hatelijk en een beetje boos zei: dan laat ik Frank vallen als een baksteen (red: Frank was haar man). 1 keer heb ik gehoord: ik laat toch maar het kind vallen, want mijn man kan voor mij zorgen (red: financieel). En een blik daarbij van jij bent goed verknipt (aan mij gericht).





Elk !, elk woord een punt minder qua iq, elke name droppping 10 punten minder, de laatste twitter regels. Wel grappig, aan de twitter van iemand herken je meteen egoisme, ijdelheid, leeegheid, domheid en het onnozele leven als schone schijn.

 Mens, je kunt niet denken en schrijven maar als je dat met twitter wil bewijzen, ga je gang ! Denkwerk ! Waar ? Waar ? Waar ? Eindelijk aandacht ! Eindelijk waardering ! Eindelijk erkenning ! Die ik van mijn vader nooit gehad heb ! Mijn god ! Het inlevingsvermogen van een ouwe taart ! Mens, schei uit ! Neelie Kroes ! Duurzaamheid ! Ijdelheid ! Alex Rinnooy Kan ! Alex Pechtold ! Gaat maar door met r praatjes ! Mat haar gebakken lucht ! Geile ouwe truffel ! Mijn ex man komt hier wel eens en dan zit hij er zo somber bij ! Bijna depressief ! Hoe zou dat nou komen ! Ik probeer het altijd gezellig te maken ! Zit er vrolijk bij ! Goh wat zal hij opgelucht en blij zijn ! Dat hij dat nooit meer hoeft aan te heuren ! Kakel ! Kwaak ! Snater ! Ik heb een lidteken ! Zeg dat wel ! Een litteken ! Corpsbal ! Het leven de bewijs ! Hoe hoger, hoe dommer ! Aan dat leven kun je twijfelen ! Dat leeft niet echt ! Doodsangst ! Doodsbang ! Rennen ! Ik kan toch niet echt dood gaan ! Ah quelle dommage de moi-meme ! Kijk, een kip klinkt gezellig ! Maar die lege egoistische woordenbrij gaat zo op je zenuwen werken ! De diepgang van een platbodem !

sms:
21.11
zeg weet jij waar mijn wijnopener is gebleven, ik loop hem al de hele avond te zoeken!
21.13
zeg ik heb een hele mooie nieuwe gekocht, wnanneer heb je hem voor het laatst gebruikt, zoek eens goed. Suc6 !
21.15
Ja, nou ik was de hele avond aan het zoeken en er verdwijnen de hele tijd dingen uit mijn huis.

"Dat heet kurketrekker, pap."



http://www.youtube.com/watch?v=xDQqMLHACMQ&feature=related

Ik wil niet meer

Domme mensen verdoen hun tijd met kwaad en verongelijkt zijn.

No comments: