Monday, November 22, 2010

Enig gedonder in het vooronder

Ik zou voor scorpio (dat raad ik maar) Rosan Hollak een verhaal willen kunnen schrijven zoals David Sedaris dat doet...

Kansloos

Laat ik het eens proberen, binnen een maand hier een verhaal in de stijl van David Sedaris....ja, maar het is erg onrustig en ik sta onder hoogspanning met verhuizing, drie kinderen en druk werk. Misschien een goede bron waar je uit kunt putten. Maak er wat van. Doe je best. Goh, dat die David Sedaris van zichzelf zegt dat hij niet intelligent is. Als je toch zo kunt schrijven.

U hoort van mij te zijner tijd ! Zit er iets in onhandige pogingen....ik kan vrienden nauwelijks aan het lachen maken en als ik rare danspasjes op mijn werk maak word ik meewarig aangekeken....Vreemde mensen die proberen leuk te zijn of leuk proberen te doen en het absoluut niet zijn en ik weet van mezelf dat ik niet leuk ben...heel soms kan ik over dit blog lachen, goh, ik kan me nog herinneren dat ik tegen een dame vertelde dat ik veel gelachen had met een vriend en dat ze daar jaloers op was...ben ik wel eens jaloers geweest op....ja, net nog was een knappe dame op mijn werk aan het lachen aan de telefoon, jaloezie, getverrrdemme...enne het is ook een stemming waarin je bent, bruno gezien, nauwelijks geglimlacht, daarna zag ik hem nog een keer op het filmkanaal en toen wel...

Had een discussie met twee jongere collega's van rond de 30, die vonden allebei rembo en rembo leuk, maar ook hans teeuwen en theo maassen, hoe is dat mogelijk, kijk, hans teeuwen en theo maassen begrijp ik, maar rembo en rembo, ik snap dat niet, ik snap dat niet, ik snap dat niet

No comments: