Saturday, November 20, 2010

Een stuk leven



Very engaging ! Celebrating success ! Interessant idee ! Kort lontje ! Wat ben ik toch dom ! Wat ben ik toch leeg ! Een traantje ! Een vals lachje ! Polman, CEO Unilever: Ik hoef niet op mijn graf te hebben: “Hij heeft de marge verhoogd” maar ””Hij heeft de ontbossing met 60% gestopt”! Daarvoor verdien ik veel meer dan 250.000 EUR ! Voor dat soort onzin ! Polman verdient 6 miljoen EUR per jaar ! Geil ! Geld ! Geil ! Geld ! VVD ! Trots op de VVD ! Trots op Nederland ! Trots op mezelf ! Superieur dat ik daar ben met mijn geld en leegte ! Very engaging ! Celebrating success ! Celebrating stupidity ! Ach die marrokanen bezorgen toch overlast ! Leve Marco Pastors ! Leve CrimiNeelie !
Belachelijk toch belastingen ! Belastingen moesten ze afschagffen ! Kan ik onbelast mensen ontslaan en daar trots op zijn ! Plus het idee betaalde 'business class klantenservice', wederom van Peter Gelpke ! Kwaak ! Ouwehoer dat ik daar ben ! Hollewaai dat ik daar ben !

No comments: