Tuesday, November 23, 2010

Wees stil heil shitler




http://www.youtube.com/watch?v=wyQqtKVg81c




"Serafijn Lampion, wat een vent." Kan me nog herinneren dat ik dat als 11 jarige las in de Suske en Wiske en dat ik daarover aan het lachen was. Lambik zei dat over een (stofzuiger)verkoper waar hij een hekel aan had. Vond dat zo grappig, dat iemand zoiets in een strip zei en misschien dat willy vandersteen dat in het echt ook van iemand vond.

Vandaag maakte ik iemand mee die na elke presentatie een of andere rotopmerking maakte....net fleur agema...moet ik ook maar iets van sympathie voelen voor iemand die er nog lelijk uit ziet ook. Nee, hoe minder ik met haar te maken heb, hoe beter. Contrast was wel dat er een dame die op Birgit Donker leek in de zaal zat. Na afloop kwam ze op mij af ! Maar ze had een man.


No comments: