Monday, February 19, 2007

Lennon: woman is the nigger of the world

En toch….Albayrak. Er zijn mensen die de holocaust ontkennen, er zijn mensen die de turkse genocide ontkennen. Die mensen vind ik gevaarlijk. Ik vind Albayrak er gevaarlijk uitzien, ik wantrouw zo iemand.

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Maar uiterlijk betekent toch niets ? Ooit kende ik een financieel heel rijk meisje. Toen ik dertig jaar later een meisje leerde kennen dat erg op haar leek, dacht ik dat zij ook heel rijk was. Maar dat bleek niet geheel het geval. In geestelijk opzicht en qua uiterlijk is dat "dertig jaar later" meisje wel rijk. Whatever that means.

Een aardige regisseur zei tijdens een toneelvoorstelling: “jij hebt een duister uiterlijk (die “jij” leek op een nog duistere Keith Richards), maar dat wil natuurlijk niets zeggen, misschien ben je wel de vriendelijkheid en liefheid in persoon.”

Ik laat me nog steeds door iemands uiterlijk leiden.

No comments: