Thursday, February 22, 2007

12 miljoen

Als ik werknemer bij Numico zou zijn en de dikke deur, die lelijke top aap, zou 12 miljoen in 1 jaar verdienen, dan zou ik toch wel heel sterk de neiging krijgen om hem een duwtje van de trap af te geven. Zeker als er dan zo'n lieve juf in het basisonderwijs ontslagen wordt met een salaris van bruto 17.000 EUR per jaar. 12 miljoen EUR haalt die vent van numico in 1 jaar uit de samenleving weg, de graaierd, de dief, de godvergeten schoft, de , de ! Het schoftentuig !



Of dan dit:

Martijn van Calmthout
chef wetenschapsredactie Volkskrant

Prat gaan op hun positie bij de krant.

Hans Wansink
Hoofdredactie Volkskrant :

"Ik heb Plasterk bij de Intermediair begeleid, ik heb hem naar de volkskrant gehaald waar hij zijn doorbraak kende (nee, die doorbraak kende Plasterk in 1997 bij de intermediair en door gewoon een arrogante goede wetenschapper te zijn. Arrogant is hij wel, toen ik eens een praatje met hem wilde aanknopen, wimpelde hij dat af, maar ik moet wel toegeven dat hij gezellig aan het eten was in een restaurantje in Den Haag, dan zou ik misschien ook niet gestoord willen worden door een verschrijvertje. Hij is wel een echte man, omdat hij ook dol is op kritiek en tegenspraak en daar goed mee om kan gaan en van mensen houdt die een goed beargumenteerd weerwoord leveren) ik heb hem gevraagd geen minister van onderwijs te worden, maar daar wilde hij helaas niet naar luisteren."

Ik zou ook niet naar Wansink luisteren, die probeert leuk over te komen door een Youp van t Hek brilletje op te zetten. En je dan maar laten feteren en prijzen laten uitreiken door die krullebol Thom de Graaf omdat Wansink altijd bereid is D66 te pijpen.
Maar zo ver hoeft hij ook niet te gaan, dat willen ze niet eens bij d66, daarvoor hadden ze Lousewies en Medy van der Laan in dienst, en ijdel gnoompje dittrich voor de homo's. En de grootste ijdeltuit is inmiddels ook van het toneel verdwenen: Brinkhorst, de gladde aal vermaakt zich als hoogleraar te Leiden.

Nimmer door wraak gedreven, dat vergalt je leven maar, enkel door liefde:

Mano Verschrijver
Crechelijder

No comments: