Wednesday, October 29, 2014

badpakken




Vluchtladder. 12 extra brede treden, vier meter. Had de neiging om deze 8 kilo met verpakking en al mee te graaien en als een dief in de nacht de winkel uit te rennen. Zou toch mooi zijn, zelfs nu, een ladder om te vluchten voor anderen en mezelf. Of naar Mascha met haar prachtige blauwe ogen of zo.


En waar zou ik deze touwladder aan vast moeten maken ?


Ik noem mezelf werk in uitvoering.


Voor de dames onder ons.


Dat er zulke gore wijven bestaan en dat ze daarmee wegkomen !


Only when i laugh,


https://www.youtube.com/watch?v=Aprqcb4bVno



Dat er zulke klootzakken bestaan en dat ze daarmee weg komen.


Zin in de hema. Stond ervoor en soms denk ik, bah hema, drukke winkel, druk op mijn borst. Mijn eerste baantje als 15jarige in de Hema, twee weken in de zomer in Amsterdam. Wat deed ik daarna mijn best op school ! Nu dacht ik zin om even naar binnen te stappen. Even vrolijk kwam ik er weer uit !



Ashes to dust.




Tinseltown in the rain, blue nile:




https://www.youtube.com/watch?v=WTMyr9x6ZPU



Mooie muziek, banale tekst....net het leven...soms wel een mooie tekst in de popmuziek. Zag bij de vpro kunst op tv, waarbij een jongen door Tokio liep, geloof ik, terwijl de rest van de film, auto's, mensen enzovoorts achteruit gingen. Heel bijzonder, ben toch een uur blijven kijken. Mooi. Tokyo reverse.

In de clip hierboven werd dat ook gedaan in 1984. Kunst is nadoen. Namaken ?

Onze kunts minnende krullebol

.


No comments: