Thursday, March 20, 2008

Verschrijver vergist

Ik heb een verhouding met mijn twintig jaar oudere baas.

Seks hebben met mijn baas is de beste carrièremove die ik ooit had kunnen maken. Van een onbeduidend administratief baantje, waarbij ik eigenlijk alleen de post en mail afhandelde, ben ik opgeklommen tot eerste secretaresse. Ik mag mee op zakenreis, verdien vier keer zoveel en mijn werk is stukken leuker. En dat voor iemand met mavo. Enig nadeel is dat ik daarvoor mijn lichaam moet verkopen. Alhoewel dat dan weer zwaar klinkt, want eigenlijk heb ik altijd zin in seks. Een leven zonder kan ik me amper voorstellen. Ik ben drie jaar geleden gescheiden en hou er niet van om iemand voor een nacht op te duiken in de kroeg. Dus zo lang ik niemand anders tegenkom, is een vaste minnaar de beste optie.
Het begon ermee dat mijn baas -laten we hem henk noemen- dubbelzinnige opmerkingen begon te maken. We waren bezig met de voorbereidingen voor een borrel en het kantoor was al gesloten. Ik flirtte onbeschaamd terug. Niet dat ik hem aantrekkelijk vond. Hij is vijftig, gezet, kalend en bovendien getrouwd. Zijn drie zonen vallen meer in mijn leeftijdscategorie. Maar hij is charmant en ik had al iets opgevangen over zijn zucht naar jonge vrouwen. Dankzij mijn aanmoedigende flirts maakte hij snel avances. Hij vroeg of ik die avond plannen had en nam me mee naar een prachtig hotel in de stad waar we zeer exclusief japans aten. Daarna dronken we op de bovenste verdieping koffie en hadden we uitzicht over de hele stad. Ik genoot van alle luxe. Dat ik daar met Henk zat en niet met een lekker ding maakte me niet zoveel uit.
De seks viel me mee. Ik had gedacht dat het me zou tegenstaan om Henk te moeten zoenen of naakt te zien. Maar ik was blijkbaar geil genoeg om ervan te kunnen genieten. En het belangrijkste: hij stonk niet. En hij is ervaren en heeft voor een man van 50 redelijk veel uithoudingsvermogen, dus ik kreeg zelfs nog een orgasme. Henk vertrok helverwege de nacht naar zijn vrouw, ik bleef er slapen. Sindsdien zijn we een stel. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik bij zijn managementteam kwam. Ik heb cursussen gevolgd zodat ik met excel en tekstverwerking om kan gaan. Elke week slapen we samen. Meestal komt Henk bij mij of hij regelt ergens een hotel. Ik vergezel hem steeds vaker op zijn reisjes naar het buitenland. In de toekomst wil ik een gelijkwaardige relatie. Henk zal wel genoeg van mij krijgen. Dat probeer ik te voorkomen door aantrekkelijk voor hem te blijven. Ik koop veel erotische lingerie. Hij heeft een fetisje voor leer, dus draag ik vaak een leren rokje naar kantoor en ik pijp hem veel, omdat zijn vrouw dat niet bij hem doet. Ik ben absoluut niet verliefd. Ik weet waarmee ik bezig ben. Als ik dit nog een jaartje volhoud, heb ik straks genoeg werkervaring om ergens anders voor dezelfde functie te solliciteren. Zonder bijbehorende nevenactiviteiten.

Mijn sexleven geef ik een zeven. Met de groeten aan Bill Clinton en Ruud Lubbers.

1 comment:

Anonymous said...

waarom niet:)