Tuesday, February 27, 2018

8 ste WONDER

Haar zoon en mijn dochter zouden wel bij elkaar kunnen passen.

Als je haar ooit slecht behandelt, dan krijg je met verschrijver te maken. 1000 keer sterker dan de zwarte band judo. Als Eline jou slecht behandelt, dan heeft ze gelijk.


Kollektiv turmstrasse eskapade is ook briljant op 31.50 minuten en verder, daarvoor ook wel...

https://m.youtube.com/watch?v=HYMvRm86XGo

Wat is deze muziek ook goed, even in komen en wat een sensatie

https://www.youtube.com/watch?v=MdzbdqizE5g&list=RDttz72H4oyhA&index=3

28 februari hoogmoed komt voor de val, lesje nederigheid gehad. Overmoedig aan het sporten, doe inderdaad dingen die ik niet eerder kon, maar dan knapt er een spiertje rond mijn achillespees en er zit nu een rare bobbel, gezwollen enkel. IJs erop en nu ibuprofen zalf. Paljas dat ik daar ben. Net goed. Arrogante over het paard getilde fluim van niets. Pretentious prick. Ongelooflijke oetlul. Zaktabak. Au, maar mijn rechter onderbeen doet echt pijn, jank, jank, snif, snif, huil, huil, jammer, jammer, slappe huilebalk. Ik wil dat mijn rechter onderbeen op 1 maart om 23.00 uur bijna genezen voelt en dat ik vrijdag weer gewoon kan lopen. Zaterdag naar yoga. Au au. En godinternet komt steeds dieper te zitten of maak ik mezelf dat wijs, ben met beurs bezig en dan komt er in mijn ogen spottend te staan op youtube "cursus boekhouden ?". Ja, ik wil ook veel liever aan maxwell's engine werken, zorg daar nou eens voor, pvd !
 




Avoid this type of girlfriend..

Vandaar dat verlangen om te treiteren. Ze weet dat ze juridisch 1 van de besten is en daarin neemt ze zichzelf dodelijk serieus en dat vraagt erom getreiterd te worden, bijvoorbeeld door die valse laffe nicht uit wageningen op haar werk. En de knapste qua uiterlijk, maar dat vindt ze zelf niet en toch is het zo, audrey hepburn is er niets bij en dan heeft zij bovendien de ideale maten, wat een verrukkelijke vrouw is het toch. Een minderwaardigheidscomplex om u tegen te zeggen...en dat vraagt erom getreiterd te worden door de zwakken en naargeestigen onder ons. Destroy an authentic beauty, waar ik zelf te weinig van heb.



Eline skiet goed

No comments: