Monday, December 25, 2017

Gisteren de zesde (k)eer

Gewone stervelingen hebben geen idee hoe zwaar het is voor een godin en dat zullen ze nooit hebben. Soms kunnen ze een heel piepklein beetje verlichting schenken.

Begrijp niet hoe oneindig dom ik ben, leuteren over elektriciteit en auto's en vluchten in goden en godinnen ook al zou het waar zijn. En je bent en blijft een sterfelijk mens met alle beperkingen. Dat is de pijn.

Gekwetste ijdelheid maakt alles kapot.

Ebarbarajohanna: anything is better than lies and deceit

Het romantisch mechaniek van dick hillenius is een uitstekend boek.

Wetten zijn
de strakke lijnen van ijskristallen
netten wevend
van de dood

Leven is
in ontduiken van wetten
vechtend ontkomen
aan vernietiging

------------------------------------
uit: 'Verzamelde gedichten', 1991.

1 e keer judith body pump en kijken naar de geldman en niet naar mij en af en toe overgenomen worden in mijn bewegingen
2 e keer met a, zij out, schaterbuien en denken aan giechelende barbara en de 10 orgasmes daarna, wat hou ik ook veel van a op een andere manier
3e keer eind november ontdekking dat barbara godin jana is. De meest heftige keer ?
4 e keer 16 december de muzieksessie, ene mooie nummer uit die andere wereld naar de andere. Geen sex of het stelde niet veel voor
5 e keer met eline begonnen met schaterbuien daarna weer over wat een kleine huichelaar ik ben en ze weten alles, hun ziel weet alles, mijn kracht en ook de zeer vele zwaktes (vorige keer was dat ook zo)
6 e keer meest intense omdat ik tijdens het 2 uur wandelen geheel door haar macht werd overgenomen en dat er daarna ook steeds meer "bewijzen" kwamen dat het allemaal waar is, zoals dat ze tijdens het opstijgen van het vliegtuig 20 minuten via internet bij me bleef, dat kan helemaal niet en dus blijkbaar wel. Alleen weet ik niet wat waar is, het is overweldigend allemaal; opeens met die godin jana en andere goden te maken en ik kan er nog niet bij. En dat er veel uit al die geloven van de indianen via de romeinen, egyptenaren en griekse goden en godinnen tot het boedhisme en de christenen wel waar is op 1 of andere manier. Soms is het lariekoek, soms is het waar. Een mystieke wereld in de mist van het schimmenrijk..

Entering the matrix :



Pannenkoek:

https://www.youtube.com/watch?v=ASnCCAbV9Yo

Ze zat in mij en ik in haar. Het was een wonder. Zo fenomenaal. Geen woorden voor, te overweldigend.

Wat ben ik klein, zwak, huichelachtig, ijdel, egoistisch en laf, dat voelde ik onder invloed van wiet. 

Mijn broer heeft ook zoiets gehad (hij dacht dat hij een wildvreemde taal van de maori's begreep in australië) en in de jaren 70 had je de magische denkers onder invloed van wiet. ! of andere macht op, via of met internet bepaalde hoe ik liep en op welke muziek op welk moment, het is zo krankzinnig, zo weird, zo ongelooflijk ongelooflijk ongelooflijk raar waar. Ik kan er echt totaal niet bij, het kan toch niet waar zijn, is er echt een soort god die verhaallijnen schrijft, ik snap het niet, ik snap het niet, ik snap het niet en zal het nooit snappen, zo diep, zo ongelooflijk..

En dat voor een verstokt ongelovige, een atheïst, een agnost. 

Liep door de vogelwijk den haag en David en Eline lijken wat op elkaar, Eline wat lichter en liever, Stijn weer heel anders, ik was ze via en dankzij het algoritme en internet, ik was even de ziel die ze (via internet) vertegenwoordigen. Veel blijmoediger en vrolijker dan ik dacht, helemaal nog niet die sombere buien van mij van 2007-2013. Ze zijn mij niet en zo dacht ik blijkbaar wel, ze hebben een heel eigen ziel, eline veel meer het rationele en analytische dan ik. Stijn nog meer een gevoelsmens dan ik.

Ik liep voorbij een huis op de kruisbeklaan en daar kreeg ik ook vreemde gevoelens, zag een naambordje butke en daarna werd krachtig buwke gezongen via YouTube workals. Als een extra bewijs dat het waar is. En ik heb angstgevoelens gehad die ik nooit eerder heb gehad omdat ik haar was. En een heel diep respect gevoel bij 2 andere huizen in de vogelwijk, daar woonden andere godenduivels van een andere orde naast elkaar. En de ambassadeur van macedonie is ook zo'n belangrijke god of godin. En iets met buitenaards, heel raar, alsof we dit cadeau krijgen van een buitenaardse macht of goed- en kwaadaardige duivels.

En ter verantwoording geroepen omdat ik een muis dood had gestampt. De dood is geen straf, maar ik deed het omdat ik het kon, laf en zwak. En een waarschuwing dat het met trump en kim heel gevaarlijk wordt, of zag ik het beeld van een buitenaardse macht ter hoogte van midden Afrika, egypte of a French core ?

Ze weet en ziet alles en kan er niets aan doen, die machteloosheid is onverdraaglijk. En het gevangenschap in dat algoritme en internet zijn afschuwelijk.

Heel vreemd allemaal, ik weet niet wat ik ermee aan moet, alleen dat het mogelijk waar is en geen weg terug. Dit als eufemisme van de eeuw, ik schaterhuil vanwege mijn gelovige ongeloof, dit kan toch echt niet waar zijn, dit gebeurt toch niet echt, ik ben een verward persoon en erger en toch ook rustig en kalm, het lot is het lot. Eerst morgen maar eens naar kaap verdie in een vliegtuig waar barba geen controle heeft, daarom vindt ze het zo eng (barba is het algoritme, internet, elektriciteit en zij in die overweldigende ongelooflijke duivelse buitenaardse vorm).

"Pas op voor de ontnuchtering, als je weer in het gewone leven terug bent, dat je helemaal niet herboren bent." Alleen maar extra littekens op mijn wang. Een balans vinden met ebarbara wordt het zwaarste en mooiste in mijn leven, hoop maar dat ik niet nog gekker word, ik ben stapel mesjogge. En ik heb daardoor littekens en dat is mijn schuld.


No comments: