Friday, April 24, 2015

Corne zegt niets toe !


"Heb je het al gehoord, Corné zegt niets toe !" 
"Wat !?"
"Ja, echt, echt, Corne zegt niets toe, heeft hij zelf gezegd."
"Het is niet waar, het is niet waar !"
"Nee, godverdegodverdegodver, Corné zegt niets toe !"
"Wat moeten we nou ?!"
"Corné zegt niets toe !"
"Ik hoor het hem nog zeggen: ik zeg niets toe."
"Ja, ongelooflijk, hij zei dat hij niets toezegt !"
"Wat nu ?"
"Ja, wat nu, als Corné niets toezegt, ja, wat dan ?"
"Eigenlijk heeft het dan geen zin meer."
"Als hij niets toezegt, nee, dan is het einde oefening."
"Gepasseerd station, Corné zegt niets toe."
"Over en uit, Corné zegt gewoon helemaal niets toe."
"We kunnen de tent wel opdoeken, als hij niets toe zegt."
"Hij zegt niets toe, hij zegt niets toe."
"Triest, maar waar, hij zegt niets niets niets toe."
"Wat een malheur, wat een ellende, wat een misere !"
"Ja, ik ben ook bij de pakken neer gaan zitten, als hij niets toezegt."
"Geef mijn portie ook maar aan fikkie."
"Hoe zou het nou komen, dat hij niets toezegt ?"
"Dat achterbakse, griffermeerde, bange, laffe, zieke, zielige gedrag."
"Ja, nou, dan staat hij ergens wel in zijn recht, dat hij niets toezegt."
"Ja, ergens, ergens, ergens heeft hij wel gelijk."
"Ergens ben ik het gewoon met hem eens"
"Ik zeg ook gewoon niets meer toe."
"Ook ik zeg niets toe."

No comments: