Wednesday, June 13, 2007

De apenbranche

Inmiddels draai ik jaren mee in die business. Apen zijn expandable. Of was het nu expendable ? Soms leen ik er een uit en dan komt hij/zij met grijze haren en nog krommer weer terug. Sure, daarom moet dat ontslagrecht versoepeld worden. Wat heppie nou aan die oude invalide apen. De goede niet te na gesproken, ik heb een paar apenvrouwen in mijn stal gehad. Tsjonge ! Bijziend, ja, die schepping van onze lieve heer is niet perfect, de 1 had min zes, de ander min acht qua visie, maar intelligent, een energie, killers, dat waren het. Daar heb ik een flinke buck aan verdiend. Scoor voor mij dames ! Dat soort oerapen, nooit ziek, daar maakt het toch ook helemaal niet voor uit dat het ontslagrecht versoepeld wordt ?

Die zwakke zwarte (sch)apen, daarvoor doe je het, dat ontslagrecht aanpassen. Kom op, laat deze ondernemer/god niet in de kou staan ! Pecunia non olet. Geld stinkt niet. Leve de werkgever/werknemer/uitzendbranche. Apepower ! Alfa apen, die mot ik hebben.

Wel een rare gedachte dat er 100 jaar geleden nog geen bril bestond en dat bijvoorbeeld die topapinnen uit mijn stal indertijd praktisch blind waren !
Heel soms denk ik ook wel eens na, inmiddels ben ik de 50 gepasseerd.Waarom bestaat er geen meervoud voor sheep in het Engels ? In nederland heb je 1 schaap en schapen. Waarom heb je het alleen maar over informatie en niet over informaties, communicatie en niet communicaties. Information technology. Informations technology. Het is communication, niet communications.

Ook denk ik langzamerhand wel eens dat ik slapen het lekkerste vind dat er bestaat, vooral als die topapinnen in mijn droom voorkomen.
Anderzijds denk ik dan ook weer dat wij allemaal de doodstraf krijgen, alle apen op de wereld.
Stelletje apen.

Our common future ? Death. Nou en ? Die triljarden jaren, die oneindigheid voor mijn geboorte heb ik niet meegemaakt. Dan hoef ik die triljarden jaren, die oneindigheid na mijn dood ook niet mee te maken. Sure. Don't give a shit.

No comments: