Thursday, May 17, 2018

Omdat je nu even wilt ontspannen: weu veuliezietieren von haarte keunigien Maxima met heur verjaerdahaag ! En Wim de Bie nog meer !

"Ja, maar ik trok alleen maar aan haar haar, in Wassenaar."
"Sofort mitkommen !"
"Nou zeg, sinds wanneer moet ik mee komen vanwege even aan haar haar trekken."
"Sie sollten mitkommen, jetzt !"
"Wat moet je nou, we waren goed bezig, ik trek even aan haar haar...en ze komt klaar in Wassenaar"
"Ausweis !"
"En nou moeten we zekerr meekomen. Doen we lekker niet. Dahaaag !"
"Jetzt mitkommen, sonnst gibt es aerger!"
"Verstehe kein Deutsch, heil Shitler !"




Caught up in a world I can't break out of
All I hear your words inside my head
Giving you the chance to walk beside me
I am not the one who's trapped inside

Making me a victim of your envy
Telling me the lies I've had enough of
Giving you the chance to walk beside me
I am not the one who's trapped inside

We gave you the chance to walk beside us, you're still trapped inside, butt ok.


Zie onderstaande foto nou toch eens. Twee zielen, precies hetzelfde. Wir haben es gewusst. 

Afbeeldingsresultaat voor maximaAfbeeldingsresultaat voor maxima
Afbeeldingsresultaat voor maxima
Lekker aan dr haartjes trekken. Heer Lijk Genießen !

No comments: