Sunday, May 13, 2018

Je moet een gegeven paard niet uit de boom kijken


Gefeliciteerd 

Alles wat ik onbeholpen en klungelig verschrijf zou waar kunnen zijn. 

Eerst grappig bij 46.00 minuut, b komt er echt in bij 50.30 minuut, vanaf 56.30 minuut niet meer geschikt voor jonge lezertjes/luisteraars:
https://www.youtube.com/watch?v=Mg7yqr4moDA



Als je hooggevoelig bent en sex hebt, dan is dat niet makkelijk, het mooiste en het afschuwelijkste, het is te intens. Heb nu een vrouwelijk orgasme gehad dat voor mijn gevoel 20 seconden (het was in ieder geval 6 seconden) duurde. 

   neelix https://m.youtube.com/watch?v=Fr2ANun0IPo


It's all about finding (the) calm in (the) chaos (volgens mij moet "the" weg).






"O la la, al die mannen die me achterna lopen ! Ik weet niet hoe ik ervan af moet komen !"
"En als je je nou opeens omdraait ?"

Matig grapje. Ik vind de rechter, de brunette, aantrekkelijker dan de blondine. Haha, en ik schrijf rechter, het is de linker. En toch weet ik mijn weg meestal goed te vinden. En eigenlijk kan ik me inleven in de dames op die tekening ! Als ik me inleef in de dames op het plaatje dan is de brunette de rechter en de blondine de linker ! Jaja, praatjes om domheid goed te praten.








De stupide ijdeltuit, beetje interessant in de verte staren. En zich zorgen maken over hoe zijn buik overkomt.
vriendin


HILLLENIUS: 1966: Talrijk zijn de ooggetuigenverslagen en foto's dat de politie verdachte personen neerslaat en vervolgens verder aftuigen. Al de oude wijven, oa notabele kamerleden, menen dat het goed is om die provo's mores te leren. Ze gaan voorbij aan wat vast staat: de politie is er niet om te bepalen wie straf heeft verdiend, omdat ze geen straffen mag uitdelen, allerminst lijfstraffen. Het is dan ook logisch dat onschuldigen opgepakt zijn, geslagen, op de meest schofterige wijze bejegend. Mijn opa zei het al: als je van dichtbij een politieman ziet: beleefd gauw doorlopen, als je er een op afstand ziet: een omweg maken. De haat van ingelijfden met uniform tegen soortgenoten die zich onderscheiden door klasse, kleur, geur, haarlengte, leeftijd en nog in het genot zijn van een ongekristalliseerde vrijheid. Het absurde gedrag van de politie en van de regeerders die het toejuichen is alleen te begrijpen vanuit de resten van een semi goddelijk koningschap. Dat en angst, vrees, ijdelheid, lafheid, domheid en egoïsme. De slechtste raadgevers waardoor de mens zich 3000-11.000 jaar laat leiden. 

Typerend is de onredelijke en generaliserende afkeer die de ene groep van de andere heeft. Aan de andere kant werkt in bepaalde Amsterdamse kringen elk politie uniform als een rode lap op een stier (stieren zijn kleurenblind). Troostend sprak den uyl dat hij niets heeft tegen ongewassen langharigen met constructieve ideeën en dat de duitsers in 1940 zo correct gekleed, gewassen en geknipt waren.



Deze ga ik nu voor het eerst beluisteren op 15 mei:  https://www.youtube.com/watch?v=hjgZH8Rjlas&app=desktop

No comments: