Friday, April 20, 2018

Dood weermiddel uit de mist van het schimmenrijk


Pseudo conditionals on horses and consultancy

 Gerelateerde afbeelding


Alle gekheid op een stokje, ik krijg vreemde metaalachtige geluiden door via mijn chrome book. 

Geen grotere furie dan een versmade vrouw. Your world is a self delusion and what have you got to show. Grant me the serenity to accept the things that i cannot change, the courage to change the things that i can and the wisdom to understand the difference. 

Er was eens een meisje in londen, die had een kapotje gevonden, ze zei tegen een knul, kom hier met je lul, want weggooien vind ik zonde. 

En vervolgens 's ochtends opstaan en denken over alle ingewikkelde problemen die ik moet oplossen, wat moet ik doen? Eerst maar es aan Margreet vragen, dacht ik. Dat dacht ik echt ! Daar schoot ik zo in de lach van, dat ik geen problemen meer had. 


Laat ik het wat chronologischer vertellen. Rond 19.15 uur op 19 april eieren in boter gebakken met 2 gram wiet. Toen ging ik met mijn elektrische fiets richting Kijkduin/Hoek van Holland. Dat doe ik vanwege Margreet, op die fiets kan ik heel goed een galopperend paard nadoen. Dus ik dacht, dat wordt lekker een uurtje rollebollen met Margreet in de duinen. Met muziek en iphone oortjes. Ruim een kwartier fietsen, kwam Poolse Joanna als eerste, ik was blijkbaar vorige keer gefascineerd door sex en horror (nooit eerder aan gedacht of gedaan). In mijn herinnering duurde dat feestje ongeveer 3 minuten (soms zijn 30 seconden 3 minuten als ik onder invloed van wiet ben). Kan me geen orgasme herinneren, wel slangen, insecten en veel lekkere viezigheid. Vervolgens kwam Barbara, verbaasde me over haar kracht en vrolijkheid, het leek wel alsof ze Margreet wilde evenaren of beter, dat duurde ruim 10 minuten. En toen een orgasme zonder zaad, wat een fantastisch orgasme van ruim 10 seconden. Toen Margreet zuchtend nog even bewijzen dat zij toch echt de sterkste is op een of andere manier. Heb inmiddels ruim 20 vrouwelijke orgasmes gehad. 

Daarna kwamen de heren, de valse nichten, de 5 vrienden, mijn vader, mijn broer, mannen van mijn werk ("speelt hij nou de debiel of is hij debiel ? of ben ik het, de debiel !?"), Willem Alexander en anderen kwamen voorbij, allemaal van die slordige rommelige Ollie B. Bommel types, onhandig, morsig, dom. Mannen kunnen leuker en grappiger zijn en solidair met elkaar naar onderdrukkende vrouwen. Het duurde tot 11.00 uur in de ochtend op 20 april, die fantastische trip. De ballen ! 

Afbeeldingsresultaat voor margreet van bork






















Thierry Baudet is een wijf, iig een valse nicht










Peter Cetera lijkt/is een vrouw !




alien ?



Zou ze echt buitenaards zijn ? De ogen en het geheel vergeleken de andere foto's. En ook dat de anderen in negatief er dood uit zien en dat zij er levend uit ziet. 
Gerelateerde afbeelding



No comments: