Saturday, November 22, 2014

Trio Me Reet

Schateren om Daniël arends: de zachte heelmeester. Wat knap !

Zij moest eerst

Bij een presentatie over euthanasie vertelde ik over mijn eerste ervaring daarmee. In de 70er jaren wibo van der linden met een echtpaar van tegen de tachtig dat besloten had gezamenlijk uit het leven te stappen. Maar zij moest eerst, huilend voor de camera. Een week of twee later zat wibo met de man rond de tafel, zij is dood en u bent er nog ? Ja, zij moest eerst, ik hoef niet zo nodig. Dan ga ik je nu aangeven, zei een verbouwereerde wibo, medeplichtig aan moord. Droom.


Een dame in de zaal suggereerde vergoeilijkend dat er nu voor hem een einde was gekomen aan ondraaglijk lijden. 

Na de presentatie dankte ik de dame vriendelijk en zei ik dat "het onderwerp nu meer was gaan leven."

-----------------
Die laatste 20 minuten, vanaf carpet land, tranen over mijn wangen van het lachen:

http://humortv.vara.nl/pg.82.daniel-arends.html


En Ronald Goedemondt, die grap over sportschool douche en na voetbal douche ! :


https://www.youtube.com/watch?v=5tJ6GZYJs5E


En de allerleukste vanaf 4:00 minuten, douche gel:


https://m.youtube.com/watch?v=oYrGUJkWElI


Dans


http://m.youtube.com/watch?v=l89yeOU-2Ls


Oh, gegrilde artichocharten bij de Albert Heijn voor 3 EUR. Wat lekker ! Net zo goed als in Italië. Ik mis alvalle gazpacho, vroeger in de jumbo, prijzig maar zo goed, nu nergens meer te krijgen.




Plaatsvervangende schaamte als ik bianca krijgsman and friends of soms anderen iets zie doen bij de wereld draait door. Al die ijdele zelfgenoegzame zelfingenomen zelfvoldane egoïstische egocentrische navelstarende mensen als wim de bie, adriaan van dis, youp van t hek, anouk, ronald plasterk, freek de jonge, robbert dijkgraaf, carla bruni, ivo niehe, jan mulder en noem maar op, al die zielige, decadente, mooipratende inferieure pathetische ijdeltuiten, zo gevangen(en) van zichzelf. Onsmakelijke media geile ouwe hoeren. Zelfs eventueel nobel gedrag is ijdel, nep en onecht, de griezels. Altruïsme is vermomd en verkapt egoïsme. Wat kan ik daar somber van worden dat ik er bijna om moet lachen. Het gaat allemaal weer om mezelf.

Ik mag die mensen niet.

Verbied ze. Wegwezen. Oprotten. Minder daarvan. Idem dito met sterretje voor wilders. Opzouten, donder op naar limburg met je opgeblazen slangenkop. Abjecte degoutante pakkendragende viezeriken zijn niet welkom in de randstad. Dat prachtige den haag. Want dat is van mij. De randstad en den haag zijn van mij en ik bepaal wie ik daar wil zien en wie niet. Veel te veel nu, zeker 3/4 moet weg en ik bepaal wie.

--------

Mooie zinnen van wf hermans:

Een mens staat alleen in het leven. Zijn denken en handelen is chaotisch omdat hij niet kan vooruitzien, de loop der gebeurtenissen niet kan bepalen en noch de ander, noch zichzelf kent. In deze zaken brengen een bedacht geloof en een bedachte god geen verandering.
De aarde is minstens drie miljard jaar oud. Van die 3000 miljoen jaar bestaat het beestmens circa 1 miljoen jaar. Van die 1 miljoen jaar leeft het wezen dat enigszins op een mens lijkt hoogstens ongeveer 10.000 jaar.
De afstand tot de dichtstbijzijnde ster, alpha centauri, is 4 lichtjaar. Met de huidige hoogste snelheid van raketten (naar de maan of mars) zouden we daar 80.000 jaar over doen, maar daar is geen brandstof voor. De tweede dichtstbijzijnde ster staat op 8 lichtjaar, 160.000 jaar reizen voor de mens. We (de mens) zullen nooit naar andere sterren reizen. Die oerknal is helemaal zo zeker niet en binnen welke oneindige ruimte dijt dat oneindige heelal uit ? Als er al een oerknal was, wat ik betwijfel, binnen welke ruimte vond deze dan plaats ? En misschien waren er wel 1 miljoen, 1 miljard, 1 triljard oerknallen in dat oneindige universum.
 Ja, ja, lekker thais afhalen en die verrukkelijke tapas artichocharten van de ah, wat is dat toch smullen.



Zag een filmpje op YouTube waarin wim de bie beweerde dat hij altijd verliefd was, 298 dames, de een na de ander, soms 3 minuten, soms drie weken maar altijd verliefd. Daar gaat het mij niet om, het gaat mij om de laatste dame die hem kust en zo, wat doet ze dat geil en intens. Zou dat zijn vrouw zijn ? Niet vaak zoiets gezien in deze tijd. Sex zonder echte sex te laten zien en ik heb goede herinneringen maar niet een vrouw die zo met me vrijt.

van 4:00 tm 9:00, had ook het filmpje alleen van betere kwaliteit, kon het niet meer terugvinden
https://m.youtube.com/watch?v=ZK0nK0Y9TMQ

Pretpong

https://m.youtube.com/watch?v=PKOqi2rb-eE

Lach

https://m.youtube.com/watch?v=ZnwWA7uvXt0

Perfect kiss

https://m.youtube.com/watch?v=hRqdOyMnnxM


.




No comments: