Thursday, November 20, 2014

Ben je geil ? Pak een bijl, één tik: weg pik !





Soooo hee, schoot die halina reijn bijna victor reinier dood. Waarom zou ze dat nou willen doen ?


Met die clowns die met kettingzagen naar mensen toe renden was ik aan het schateren, mijn geluid stond uit van de tv, wat zag dat er grappig uit ! Toen zette ik mijn tv aan, bleek het echt te zijn !


Tjongejongejonge een copa sabia cava uit de Hema en een excellent volkoren vloerbrood uit de Albert Heijn en ik zit er weer dolgelukkig teut bij. Alcohol is vergeleken met lachgas een veel heftiger drug, 0,3 cl gedronken en wat komt dat aan ! Met wiet heb ik geen ervaring, 1 joint 4 jaar geleden en ik voelde niets, 1 liter water een dag later, wat had ik een dorst. Volgens de dokter schijn je ervan te ontspannen, maar blijft het lang in je bloed zitten en is het een "downer", je wordt er depressief van op iets langere termijn. Niets voor mij dus. Misschien ook een teken dat ik van nature ontspannen ben, dat ik niets voelde. Navelstarende ijdeltuit.


Een ander griezelverhaal is de bedwants opzoeken op internet.

No comments: