Friday, September 25, 2009

We have a major problem on our hands.








Ladies and gentlemen,

This is serious. We have a MAJOR problem on our hands. Yes, we can. Change. Appeasement. A peace man; a pies man (hierover moest een 14-jarige klasgenoot in 1979 lachen. Zo ging het niet, de geschiedenisleraar schreef warm peace op het bord en toen zei een klasgenoot lachend longchamp, het zwembad in brussel, waarop ik hem om uitleg vroeg, dat zwembad is zo warm vanwege warm pies)

I'm not referring to the size of a mr. Wilders. Actually, I've never heard of a dutch mr. Wilders. A clinic clown ? Next subject, please. Will hackers change our way of living ? I doubt it. Sometimes I doubt whether people really can change or want to. I don't want to change my comfortable existence ! Less work and more fun perhaps and get rid of that f@cking tie. And I must admit, the sixties and seventies are definitely the past, the times are a changin...not always in a good way.
But the main issue I try to deal with today is: are humans incomparable or incompatible. In spite of negative radiation from space I do sincerely hope and believe that we shall have learnt Gandhi's, Martin Luther King's and others' lessons: appeasement is the only way out.



Maar ja, revolutie, alle banken failliet, toch ook weer een hoop onrust...niets is geheel waar, en zelfs dat niet...een neef van mij maakte het bovenstaande gebaar, drukte duim en wijsvinger een aantal malen snel op elkaar en dan zei hij altijd: "een bescheiden applausje". Dat vond ik als 15 jarige geestig. Net zoals de opmerking: " dat geld is toch gewoon verdampt ? Nou dan drukken we het er weer net zo snel bij."

Dan dan dan.

Vandaag heb ik drie paar sokken voor drie EUR gekocht bij de Aldi. En lekker dat ze lopen ! Zo'n comfort aan de voeten. Dan paradeer ik door droog den haag, well you can tell by the way I use my walk I'm a women's man, no time to talk.

High tech sportsokken. Ohhhh ! Actieve comfortboord knelt niet en past perfect. Ahhh ! Hielbeschermer. Ohhh ! Achillespeesbeschermer. Ahhh ! Teenbeschermer. Ohhh ! Bescherming voor gevoelige enkels. Ahhh ! Versterkt voetbed met badstof voor schokdemping op drukplaatsen. Ohhh ! Anatomisch gevormde voetzool. Ahhh ! Efficiƫnte luchtcirculatie zorgt voor een aangenaam voetklimaat. Nou, dat kan ik beamen ! Wat een geweldige comfortzone is daar aangebracht in de teen, hiel en andere erogene zones. En dan wil ik niet weten over personeelsbeleid bij de aldi of de omstandigheden waaronder die sokken gemaakt zijn, die sokken zijn goud waard ! Het is namelijk nog waar ook ! Alleen stinken ze wel na twee dagen dragen in tegenstelling tot polyester sokken. Ook ben ik dol op mijn giant fiets, wat loopt die lekker licht en soepel ! Ooit zag ik als reclame: een intelligente camera; dat vind ik grappig, hoe kan een camera nou intelligent zijn ? Daarmee wordt dus geappeleerd aan de intelligentie van de gebruiker. Ik heb hem niet gekocht, maar geestige reclame.

Maandag moet ik weer naar zielige vrouwtjes en mannetjes die moeilijk doen over niets. Niet allemaal gelukkig, maar ja, die dodelijke combinatie van jurist, ambtenaar en vrouw, man, ik leef niet echt. Nepmaan. Pennep. Neppen. Maannaam. Naammaan.

Woman, joy of man's desiring.

Eerst dacht ik dat google blogger mij censuureerde, snap het niet helemaal, wat is er nou zo gevaarlijk of raar aan die twee blogs waar je naartoe moeten klikken, juni 2009, of die verderop staan (waar je kortom via een omweg naartoe moet) ? Waarom is heel 2008 van verschrijver onbereikbaar ? Kapotte blog. Teveel tekst, teveel woorden.

No comments: